Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13302
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКізь, Ольга Богданівна-
dc.date.accessioned2020-01-27T11:03:47Z-
dc.date.available2020-01-27T11:03:47Z-
dc.date.issued2019-05-18-
dc.identifier.citationКізь О. Б. Ґендерна культура керівника як чинник попередження ґендерної депривації учасників освітнього процесу // Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнародного форуму управлінської діяльності (18–19 травня 2019 року, м. Тернопіль). Тернопіль : КРОК, 2019. С. 210–217.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-692-527-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13302-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКРОКuk_UA
dc.titleҐендерна культура керівника як чинник попередження ґендерної депривації учасників освітнього процесуuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kiz_2.pdf3,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.