Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13352
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛупак, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-01-29T13:44:22Z-
dc.date.available2020-01-29T13:44:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛупак Н. М. Синергетичний аспект комунікативної взаємодії суб’єктів освітнього процесу в умовах педагогічного університету // Інновайійна педагогіка : науковий журнал. Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018. Вип. 7. Т. 2. С. 74-78uk_UA
dc.identifier.issn2311-5491-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13352-
dc.description.abstractПорушено проблему синергетичного підходу в розвитку освіти - інноваційного напряму наукових досліджень, який розглядається як нова парадигма освіти. Наголошено на необхідності об'єднання різних підходів, систем і підсистем нелінійного характеру, що відкриває нові перспективи і можливості освіти до трансформації' й оновлення. Обґрунтовано доцільність застосування синергетичного підходу до проблеми комунікативної взаємодії суб'єктів педагогічного освітнього процесу як ефективного стимулюючого фактору розвитку університету. Окреслено поняттєвий діапазон мовленнєвої комунікації з урахуванням її інтегративної природи та ключового принципу взаємодії. Встановлено, що поняття «взаємодія» визначає існування і структурну організацію будь-якої системи; як педагогічна категорія, набуває статусу універсального принципу формування, існування та саморозвитку комунікативного середовища педагогічного університету.uk_UA
dc.description.abstractПоднята проблема синергетического подхода в развитии образования - инновационного направления научных исследований, которое рассматривается как новая парадигма образования. Отмечена необходимость объединения различных подходов, систем и подсистем нелинейного характера, что открывает новые перспективы и возможности образования к трансформации и обновлению. Обосновано целесообразность применения синергетического подхода к проблеме коммуникативного взаимодействия субъектов педагогического образовательного процесса как эффективного стимулирующего фактора развития университета. Определен понятийный диапазон языковой коммуникации с учетом ее интегративной природы и ключевого принципа взаимодействия. Установлено, что понятие «взаимодействие» является универсальной формой развития объективного мира, определяет существование и структурную организацию любой системы; как педагогическая категория, приобретает статус универсального принципа формирования, существования и саморазвития коммуникативной среды педагогического университета.uk_UA
dc.description.abstractThe problem of synergetic approach in the development of education - innovative direction of scientific researches, which is considered as a new paradigm of education, is violated. It is emphasized on the need to combine different approaches, systems and subsystems of nonlinear character, that open new education perspectives and possibilities to the transformation and renovation. The expedience of synergetic approach to the problem of communicative interaction of the educational process subjects as an effective stimulated factor of the university development is substantiated. The conceptual range of verbal communication, taking into account its integrative nature and key principle - interaction, is described. It is established, that the notion "interaction" is a universal form of the objective world development, determines the existence and structural organization of any system; as a pedagogical category, gets the status of universal principle of formation, existence and self-development of the communicative surroundings in pedagogical university.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectсинергетикаuk_UA
dc.subjectмовленнєва комунікаціяuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectпедагогічний університетuk_UA
dc.subjectсуб'єкти освітнього процесуuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectобразованиеuk_UA
dc.subjectсинергетикаuk_UA
dc.subjectречевая коммуникацияuk_UA
dc.subjectвзаимодействиеuk_UA
dc.subjectпедагогический университетuk_UA
dc.subjectсубъекты образовательного процессаuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectобщениеuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectsynergeticuk_UA
dc.subjectverbal communicationuk_UA
dc.subjectinteractionuk_UA
dc.subjectpedagogical universityuk_UA
dc.subjecteducational process subjectsuk_UA
dc.subjectsystemuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.titleСинергетичний аспект комунікативної взаємодії суб’єктів освітнього процесу в умовах педагогічного університетуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lupak_Innovaz_pedagog1.pdf253,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.