Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13381
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГевко, Ігор Васильович-
dc.date.accessioned2020-02-04T07:52:06Z-
dc.date.available2020-02-04T07:52:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГевко, І. В. Використання інтерактивних технологій в освіті // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. Вип. СXХХІХ (139). С. 53-60.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13381-
dc.description.abstractСтаття присвячена інтерактивним технологіям в освіті. Розглядаються їх різновиди та особливості застосування в навчальному процесі. Сучасні вимоги, визначені в освітніх стандартах, спонукають учителів не тільки надавати учням навчальну інформацію, а й навчити їх способів практичного застосування її у повсякденному житті. Реалізувати зазначені завдання покликана інтерактивна модель навчання. Розглянуто питання використання інтерактивних технологій як головної складової професійного зростання. Розглянуто основні проблеми якості освіти в Україні. Визначено, що для підвищення якості освіти необхідно залучати інтерактивних технології у навчальний процес. В роботі наголошується, що підвищення ефективності традиційної системи відбувалося передусім шляхом впровадженням нових підходів до методики проведення лекцій, семінарів, практичних занять. В статті доведено, що у результаті оптимального використання різних інтерактивних методів навчання змінюються позиції вчителя й учнів у навчально-виховному процесі. Із носія готових знань учитель перетворюється в організатора пізнавальної діяльності учнів, а останні стають рівноправними суб’єктами в навчанні. Одним з основних переваг інтерактивних методів навчання є наближення процесу навчання до реальної практичної діяльності майбутніх фахівців. Інтерактивні методи сприяють інтенсифікації та оптимізації навчального процесу, допомагають навчитися вирішувати проблеми, правильно формулювати власну думку; аналізувати отриману інформацію; дискутувати, відстоювати свою точку зору; бути більш впевненими та незалежними.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена интерактивным технологиям в образовании. Рассматриваются их разновидности и особенности применения в учебном процессе. Современные требования, выдвигаемые в образовательных стандартах, побуждают учителей не только предоставлять учащимся учебную информацию, но и научить их способам практического применения в повседневной жизни. Реализовать данные задачи призвана интерактивная модель обучения. В статье рассмотрены вопросы использования интерактивных технологий как главной составляющей профессионального роста. Рассмотрены основные проблемы качества образования в Украине. Определено, что для повышения качества образования необходимо привлекать интерактивних технологии в учебный процесс. В работе отмечается, что повышение эффективности традиционной системы происходило прежде всего путем внедрением новых подходов к методике проведения лекций, семинаров, практических занятий. В статье доказано, что в результате оптимального использования различных интерактивных методов обучения меняются позиции учителя и учащихся в учебно-воспитательном процессе. С носителя готовых знаний учитель превращается в организатора познавательной деятельности учащихся, а последние становятся равноправными субъектами в обучении. Одним из основных преимуществ интерактивных методов обучения является приближение процесса обучения к реальной практической деятельности будущих специалистов. Интерактивные методы способствуют интенсификации и оптимизации учебного процесса, помогают научиться решать проблемы, правильно формулировать собственное мнение; анализировать полученную информацию; дискутировать, отстаивать свою точку зрения; быть более уверенными и независимыми.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to interactive technologies in education. Their varieties and features of application in the educational process are considered. Modern requirements put forward in educational standards encourage teachers not only to provide students with educational information, but also to teach them ways of practical application in everyday life. The interactive model of training is designed to implement the task data. The article discusses the use of interactive technologies as the main component of professional growth. The main problems of the quality of education in Ukraine are considered. It is determined that in order to improve the quality of education, it is necessary to involve interactive technologies in the educational process. The paper notes that the increase in the effectiveness of the traditional system occurred primarily through the introduction of new approaches to the methodology for conducting lectures, seminars, and practical classes. The article proves that as a result of the optimal use of various interactive teaching methods, the positions of the teacher and students in the teaching and educational process change. From the carrier of ready knowledge, the teacher turns into the organizer of cognitive activity of students, and the latter become equal subjects in training. One of the main advantages of interactive teaching methods is the approximation of the learning process to the real practical activities of future specialists. Interactive methods contribute to the intensification and optimization of the learning process, help to learn to solve problems, correctly formulate your own opinion; analyze the information received; to argue, defend their point of view; be more confident and independent.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectінтерактивні системиuk_UA
dc.subjectінтерактивні комплексиuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectинтерактивные технологииuk_UA
dc.subjectинтерактивные системыuk_UA
dc.subjectинтерактивные комплексыuk_UA
dc.subjectметоды обученияuk_UA
dc.subjectinteractive technologiesuk_UA
dc.subjectinteractive systemsuk_UA
dc.subjectinteractive complexesuk_UA
dc.subjectteaching methodsuk_UA
dc.titleВикористання інтерактивних технологій в освітіuk_UA
dc.title.alternativeИспользование интерактивных технологий в образованииuk_UA
dc.title.alternativeUse of interactive technologies in educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
HFV 1.pdf437,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.