Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13381
Title: Використання інтерактивних технологій в освіті
Other Titles: Использование интерактивных технологий в образовании
Use of interactive technologies in education
Authors: Гевко, Ігор Васильович
Bibliographic description (Ukraine): Гевко, І. В. Використання інтерактивних технологій в освіті // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. Вип. СXХХІХ (139). С. 53-60.
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Keywords: інтерактивні технології
інтерактивні системи
інтерактивні комплекси
методи навчання
интерактивные технологии
интерактивные системы
интерактивные комплексы
методы обучения
interactive technologies
interactive systems
interactive complexes
teaching methods
Abstract: Стаття присвячена інтерактивним технологіям в освіті. Розглядаються їх різновиди та особливості застосування в навчальному процесі. Сучасні вимоги, визначені в освітніх стандартах, спонукають учителів не тільки надавати учням навчальну інформацію, а й навчити їх способів практичного застосування її у повсякденному житті. Реалізувати зазначені завдання покликана інтерактивна модель навчання. Розглянуто питання використання інтерактивних технологій як головної складової професійного зростання. Розглянуто основні проблеми якості освіти в Україні. Визначено, що для підвищення якості освіти необхідно залучати інтерактивних технології у навчальний процес. В роботі наголошується, що підвищення ефективності традиційної системи відбувалося передусім шляхом впровадженням нових підходів до методики проведення лекцій, семінарів, практичних занять. В статті доведено, що у результаті оптимального використання різних інтерактивних методів навчання змінюються позиції вчителя й учнів у навчально-виховному процесі. Із носія готових знань учитель перетворюється в організатора пізнавальної діяльності учнів, а останні стають рівноправними суб’єктами в навчанні. Одним з основних переваг інтерактивних методів навчання є наближення процесу навчання до реальної практичної діяльності майбутніх фахівців. Інтерактивні методи сприяють інтенсифікації та оптимізації навчального процесу, допомагають навчитися вирішувати проблеми, правильно формулювати власну думку; аналізувати отриману інформацію; дискутувати, відстоювати свою точку зору; бути більш впевненими та незалежними.
Статья посвящена интерактивным технологиям в образовании. Рассматриваются их разновидности и особенности применения в учебном процессе. Современные требования, выдвигаемые в образовательных стандартах, побуждают учителей не только предоставлять учащимся учебную информацию, но и научить их способам практического применения в повседневной жизни. Реализовать данные задачи призвана интерактивная модель обучения. В статье рассмотрены вопросы использования интерактивных технологий как главной составляющей профессионального роста. Рассмотрены основные проблемы качества образования в Украине. Определено, что для повышения качества образования необходимо привлекать интерактивних технологии в учебный процесс. В работе отмечается, что повышение эффективности традиционной системы происходило прежде всего путем внедрением новых подходов к методике проведения лекций, семинаров, практических занятий. В статье доказано, что в результате оптимального использования различных интерактивных методов обучения меняются позиции учителя и учащихся в учебно-воспитательном процессе. С носителя готовых знаний учитель превращается в организатора познавательной деятельности учащихся, а последние становятся равноправными субъектами в обучении. Одним из основных преимуществ интерактивных методов обучения является приближение процесса обучения к реальной практической деятельности будущих специалистов. Интерактивные методы способствуют интенсификации и оптимизации учебного процесса, помогают научиться решать проблемы, правильно формулировать собственное мнение; анализировать полученную информацию; дискутировать, отстаивать свою точку зрения; быть более уверенными и независимыми.
The article is devoted to interactive technologies in education. Their varieties and features of application in the educational process are considered. Modern requirements put forward in educational standards encourage teachers not only to provide students with educational information, but also to teach them ways of practical application in everyday life. The interactive model of training is designed to implement the task data. The article discusses the use of interactive technologies as the main component of professional growth. The main problems of the quality of education in Ukraine are considered. It is determined that in order to improve the quality of education, it is necessary to involve interactive technologies in the educational process. The paper notes that the increase in the effectiveness of the traditional system occurred primarily through the introduction of new approaches to the methodology for conducting lectures, seminars, and practical classes. The article proves that as a result of the optimal use of various interactive teaching methods, the positions of the teacher and students in the teaching and educational process change. From the carrier of ready knowledge, the teacher turns into the organizer of cognitive activity of students, and the latter become equal subjects in training. One of the main advantages of interactive teaching methods is the approximation of the learning process to the real practical activities of future specialists. Interactive methods contribute to the intensification and optimization of the learning process, help to learn to solve problems, correctly formulate your own opinion; analyze the information received; to argue, defend their point of view; be more confident and independent.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13381
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HFV 1.pdf437,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.