Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13410
Назва: Вплив інформаційних компетенцій на підготовку майбутнього фахівця
Інші назви: THE INFLUENCE OF INFORMATION COMPETENCES FOR PREPARING THE FUTURE FACTOR
Автори: Гевко, Ігор Васильович
Торубара, О. М.
Бібліографічний опис: Гевко І. В., Торубара О. М. Вплив інформаційних компетенцій на підготовку майбутнього фахівця // Вісник національного педагогічного університету «Ченігівський колегіум» ім. Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Чернігів, 2019. Вип. 1 (157). С. 28–33.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: система освіти
інформаційна компетентність
компетенція
компетентність
комп’ютерні технології
education system
information competence
competence
competency
computer technologies
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання формування інформаційної компетентності студентів педагогічного університету. Сучасний випускник університету повинен бути готовим до використання теоретичних знань на практиці, працюючи в системі освіти або в іншій сфері професійної діяльності. Встановлено, що одним з важливих напрямів підготовки професійно-компетентного фахівця є формування інформаційної компетентності. Розробка та впровадження нових інформаційних технологій у навчальну практику призводить до оновлення інформаційного середовища в будь-якій предметній діяльності, що вимагає радикального переосмислення цілей, змісту, форм і методів підготовки студентів педагогічного університету на новому технологічному рівні. Розкрито сутність понять «компетентність», «інформаційна компетентність», визначено основні структурні елементи інформаційної компетентності студентів педагогічного університету. Відзначається, що формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя є важливою частиною його професіоналізму. Перетворення освіти на високотехнологічну сферу актуалізує педагогічні дослідження та розробку проблем, пов’язаних з формуванням інформаційної компетентності майбутніх фахівців. Особливу роль у формуванні інформаційно грамотного педагога відіграє освіта, набута у вищому навчальному закладі, орієнтована на практичні навички, на вміння застосовувати знання в нових педагогічних умовах і ситуаціях. Системне, цілісне представлення інформаційної компетентності, розкриття її структури, обґрунтування критеріїв, дозволяє цілеспрямовано та ефективно організувати навчальний процес у рамках навчальної діяльності. Розкрито основні проблеми та суперечності в процесі формування інформаційної компетентності студентів педагогічного університету на основі вивчення процесу формування, розвитку та реалізації компетентнісного підходу в системі освіти.
The article deals with the issues of formation of informational competence of students of the pedagogical university. A modern university graduate should be prepared to use theoretical knowledge in practice, working in the education system or in another area of professional activity. It is determined that one of the important directions in the training of a professionally competent specialist is the formation of information competence. The development and implementation of new information technologies in educational practice leads to the updating of the information environment in any subject activity, which requires a radical rethinking of the goals, content, forms and methods of preparing students of the pedagogical university at a new technological level. The article clarifies the essence of the concepts of «competence», «competency», «information competence», the basic structural elements of information competence of students of the pedagogical university are determined. It is noted that the formation of informational competence of the future teacher is an important part of his professionalism. The transformation of education into a high-tech sphere actualizes pedagogical research and development of problems related to the formation of informational competence of future specialists. A special role in the formation of an informatively competent pedagog is played by education acquired in a higher education institution, focused on practical skills, on the ability to apply knowledge in new pedagogical conditions and situations. Systemic, holistic representation of information competence, revealing its structure, substantiation of criteria, allows purposefully and efficiently organize the educational process within the framework of educational activity. The author reveals the main problems and contradictions in the process of formation of informational competence of students of the pedagogical university on the basis of the study of the process of formation, development and implementation of the competence approach in the education system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13410
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
HVF 15.pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.