Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13415
Назва: Features of application of information technologies in modern tourism
Інші назви: Особливості застосування інформаційних технологій в сучасному туризмі
Автори: Yavorska, V. V.
Hevko, I. V.
Sych, V. A.
Potapchuk, O. I.
Kolomiyets, K. V.
Бібліографічний опис: Features of application of information technologies in modern tourism / V. V. Yavorska [et al.] // Journal of geology, geology, geography. Dnipro, 2019. Vol. 28(3) P. 591-599.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: tourism industry
information technologies
marketing strategies
travel companies
tourist product
geoinformation systems
індустрія туризму
інформаційні технології
маркетингові стратегії
туристичні компанії
туристичнй продукт
геоінформаційні системи
Короткий огляд (реферат): The article deals with the structure of the modern information technology system used in the tourism industry. It is emphasized that the use of information technology in each separate segment of the tourism industry, such as hotels, ticket reservations, the creation of specialized tourist products, is interlinked with all others. The purpose of the article is to reveal the peculiarities of the using of modern information technologies in the tourism industry. It was established that the introduction of information technology in the tourism industry took place in four stages, from the creation of data, through the direct development of information technologies, the development of strategic information systems and the integration of individual IT components in a network of different levels, from local to global. It is revealed that the majority of tourist enterprises use both standard and special software in their activity. For tourism enterprises to carry out marketing activities successfully, the information market offers technologies aimed at the process of automating the accumulation of survey results, planning and developing a marketing strategy. One of the most important elements in the tourism industry is computer reservation systems, which eventually integrated into global booking systems. These systems provide not only transport services, but also hotel accommodation, cruise trips, location information, bus, rail and air connections, exchange rates, weather reports, etc., allowing one to reserve all major components of the tour. Tour operators use several classic approaches to building a reservation system. The features of the market of tourist services, the specific characteristics of the services themselves and the peculiarities of their perception by consumers determine the specifics of marketing in this area. The use of information technologies, in particular the Internet, enables businesspeople and marketers to explore new market opportunities for their travel services, to highlight and explore various market segments (geographic, demographic, professional, organizational, behavioural, etc.). Tracking relevant information can be used to predict the future development of consumer demand and identify new trends in the behaviour of existing and potential customers. The use of geoinformation systems opens up broad prospects for engineering justification and design of new tourist routes and recreational areas, the publication of thematic tourist maps and the creation of web atlases, etc. Thus, thanks to information technologies, a single tourist information space is created that allows all players in the tourist market to quickly receive real information.
У статті розглянуто структуру сучасної системи інформаційних технологій, що використовується в туристичній індустрії. Наголошено, що використання інформаційних технологій у кожному окремому сегменті туристичної індустрії, як то готелі, бронювання квитків, створення спеціалізованого туристичного продукту, взаємопов’язане з усіма іншими. Метою статті є розкриття особливостей застосування сучасних інформаційних технологій в індустрії туризму. Встановлено, що впровадження інформаційних технологій в туристичну індустрію відбувалося в чотири етапи - від створення даних, через безпосереднього розробку таких інформаційних технологій та інтеграцію окремих ІТ в мережу різних рівнів, від локальних до глобальних. Виявлено, що більшість туристичних підприємств у своїй діяльності використовують як стандартне, так і спеціальне програмне забезпечення. Одними з найважливіших в туристичній індустрії є комп’ютерні системи резервування, які з часом інтегруються в глобальні системи бронювання. Туроператори використовують кілька класичних підходів до побудови системи бронювання. Особливості ринку туристичних послуг, особливості самих послуг та їх сприйняття споживачами визначають специфіку маркетингу в цій сфері. Використання інформаційних технологій, зокрема Інтернет, дозволяє підприємцям та маркетологам вивчати нові ринкові можливості для своїх турпослуг, висвітлювати та досліджувати різні сегменти ринку (географічний, демографічний, професійний, організаційний, поведінковий тощо). Відстеження відповідної інформації може бути використано для прогнозування майбутнього розвитку споживчого попиту і виявлення нових тенденцій у поведінці існуючих і потенційних клієнтів. Використання геоінформаційних систем відкриває широкі перспективи для інженерного обґрунтування та проектування нових туристичних маршрутів і рекреаційних зон, видання тематичних туристичних карт і створення веб-атласів тощо. Встановлено, що завдяки інформаційним технологіям єдиний туристичний інформаційний простір створений, який дозволяє всім гравцям туристичного ринку оперативно отримувати реальну інформацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13415
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Web of Science 630-Article.pdf864,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.