Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13451
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСеньовська, Надія Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-02-10T13:07:00Z-
dc.date.available2020-02-10T13:07:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСеньовська Н. Л. Психологічні комплекси педагогів та способи їх корекції за допомогою методів професійної саморегуляції // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Сер. Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ, 2018. Вип. 151. Т. 2 С. 60-63.uk_UA
dc.identifier.issn2518-7465-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13451-
dc.description.abstractУ статті характеризуються найпоширеніші психологічні комплекси сучасних українських педагогів (неповноцінності, маленької людини, залежності від думки інших, бідності, заздрощів, переваги, жертви). Вказано які комплекси проявляються в жіночої та чоловічої статі. Описано взаємозв’язок між корекцією комплексів педагога і застосуванням інноваційних методів формування професійної саморегуляції вчителя. Запропоновано конкретні групи методів («швидка допомога» і «системна профілактика») для профілактики та корекції окремих психологічних комплексів педагога.uk_UA
dc.description.abstractThe article defines the notion of “psychological complex of a teacher” and “professional self-regulation of a teacher”. The most common psychological complexes of modern Ukrainian teachers (inferiority, little man, dependence on others, poverty, envy, preferences, sacrifices) and their influence on professional activity were characterized. The relationship between correction of teachers’ complexes and application of innovative methods of formation of teacher’s professional self-regulation is described. The article contains characteristics of two groups of methods: “acute care” and “systemic prevention”. There are suggested specific methods that should be used for correction and prophylaxis of individual psychological complexes of teachers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧНПУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпсихологічні комплекси сучасного українського педагогаuk_UA
dc.subjectметоди формування професійної саморегуляції вчителяuk_UA
dc.subjectpsychological complexes of modern Ukrainian teacheruk_UA
dc.subjectmethods of formation of teacher’s professional self-regulationuk_UA
dc.titleПсихологічні комплекси педагогів та способи їх корекції за допомогою методів професійної саморегуляціїuk_UA
dc.title.alternativePSYCHOLOGICAL COMPLEXES OF TEACHERS AND WAYS OF THEIR CORRECTION USING METHODS OF PROFESSIONAL SELF-REGULATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sen4.pdf9,36 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.