Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13743
Назва: Розвиток моніторингових досліджень успішності учнів в Європі (друга половина ХХ століття)
Інші назви: Развитие мониторинговых исследований качества обучения учеников в Европе (вторая половина ХХ столетия)
Development of monitoring researches of quality pupils’ learning in Europe (second half of the XX century)
Автори: Пермякова, Ольга Григорівна
Бібліографічний опис: Пермякова, О. Г. Розвиток моніторингових досліджень успішності учнів в Європі (друга половина ХХ століття) // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота Ужгород: УжНУ «Говерла», 2011 Вип. 20. С. 104–106.
Дата публікації: 2011
Видавництво: УжНУ «Говерла»
Ключові слова: моніторинг
моніторингові дослідження
рівень знань учнів
успішність
стандартизоване оцінювання
тестування
диференціація навчання
мониторинг
мониторинговые исследования
уровень знань учеников
успеваемость
стстандартизованное оценивание
тестирование
дифференциация обучения.
monitoring
monitoring research
the level of pupils’ progress
progress
standard assessment
differentiated instruction
testing
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено актуальній проблемі моніторингу якості навчання учнів. Зроблено спробу висвітлити питання виникнення моніторингових досліджень успішності учнів в Європі, розкрити їх зміст та показати форми проведення моніто- рингу успішності школярів. Подано огляд основних підходів до визначення рівня навченості учнів у загальноосвітніх закладах Європи
Статья посвящена актуальной проблеме мониторинга качества обучения учеников. Предпринята попытка освещения вопросов появления в Европе мониторинговых исследований успеваемости учеников, раскрыто их содержание и представлены формы проведения мониторинга успеваемости школьников. Сделан обзор основных подходов в определении уровня обучения учеников в общеобразовательных заведениях Европы.
The author of the article has considered the topical problem of monitoring the quality of pupils’ learning. The attempt to highlight the problem of launching the researches of monitoring on the quality of students’ progress in Europe, to discover their contents and show existing forms of conducting the monitoring of the students’ progress has been done. The review of the main approaches to determine the level of pupils’ progress at European comprehensive educational establishments has been given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13743
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nvuuped_2011.pdf157,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.