Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/137
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТитаренко, Лариса Миколаївна-
dc.date.accessioned2011-09-13T08:56:42Z-
dc.date.available2011-09-13T08:56:42Z-
dc.date.issued2010-03-
dc.identifier.citationТитаренко, Л. М. Роль польової практики у формуванні екологічної компетентності студентів / Л. М. Титаренко // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 211-216en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/137-
dc.description.abstractУ статті розкрито організаційно-процесуальні можливості навчальної польової практики для формування екологічної компетентності студентів біологічних спеціальностей. Проаналізовано зміст стандарту освітньо-кваліфікаційної програми за напрямом підготовки 0704 «Біологія» та програм навчально-польових практик з позиції екологізованості їх змісту. Виокремлено домінуючі чинники, які утруднюють формування екологічної компетентності студентів та окреслено основні напрямки їх формування в процесі організації та проведення польових практик з навчальної дисципліни «Ботаніка».en_US
dc.description.abstractВ статье рассмотрены организационно-процессуальные возможности учебной полевой практики для формирования экологической компетентности студентов биологических специальностей. Проанализировано содержание стандарта образовательно-квалификационной программы за направлением подготовки 0704 «Биология» и программы учебно-полевых практик с позиции экологизации их содержания. Выявлены доминирующие факторы, которые усложняют формирование экологической компетентности студентов и обоснованы основные направления ее формирования в процессе организации и проведения полевых практик по учебной дисциплине «Ботаника».en_US
dc.description.abstractOrganizational-process possibilities of the educational field practice for the purpose of ecological competence forming for the students of biological specialties have been presented in the article. Standard of undergraduate and graduate degree programs in «Biology» 0704 and educational field practice programs from the position of their content ecologization have been analyzed. Basic factors which complicate students ecological competence forming, fundamental directions of its formation in the process of organization and realization field practice in «Botany» have been underlined in the article.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectекологічна компетентністьen_US
dc.subjectпольова практикаen_US
dc.subjectформуванняen_US
dc.subjectнавчальна дисципліна «Ботаніка»en_US
dc.titleРоль польової практики у формуванні екологічної компетентності студентівen_US
dc.title.alternativeРоль полевой практики в формировании экологической компетентности студентовen_US
dc.title.alternativeRole of field practice in the students’ ecological competence formingen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tutarenko.pdf142,75 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.