Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13856
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Криськів, Мирослава Йосипівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-20T11:32:27Z | - |
dc.date.available | 2020-03-20T11:32:27Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Криськів М. Успішність із мови-проблема виховна // Українська мова та література, газета для вчителів української мови та літератури №7-8, квітень 2018р., (887-888) С. 81-84 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13856 | - |
dc.description.abstract | У статті йдеться про поняття грамотності й ефективні способи її формування. Це не може бути зазубрювання правил і прикладів, зорієнтованих на певний етап перевірки (в тому числі на ЗНО). Грамотності можна досягти лише у тісному зв’язку з розвитком мислення і мовлення учнів, з вихованням у них потреби в грамотності, з формуванням уміння вчитися. Зокрема, з такими видами навчальної роботи, як самостійний добір ілюстративного матеріалу до правил, складання словосполучень, речень, фрагментів тексту, взаємоперевірка учнівських текстів, робота з чернеткою. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.title | Успішність із мови-проблема виховна | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kryskiv_Yspicshnist_mova.pdf | 3,51 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.