Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13856
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКриськів, Мирослава Йосипівна-
dc.date.accessioned2020-03-20T11:32:27Z-
dc.date.available2020-03-20T11:32:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКриськів М. Успішність із мови-проблема виховна // Українська мова та література, газета для вчителів української мови та літератури №7-8, квітень 2018р., (887-888) С. 81-84uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13856-
dc.description.abstractУ статті йдеться про поняття грамотності й ефективні способи її формування. Це не може бути зазубрювання правил і прикладів, зорієнтованих на певний етап перевірки (в тому числі на ЗНО). Грамотності можна досягти лише у тісному зв’язку з розвитком мислення і мовлення учнів, з вихованням у них потреби в грамотності, з формуванням уміння вчитися. Зокрема, з такими видами навчальної роботи, як самостійний добір ілюстративного матеріалу до правил, складання словосполучень, речень, фрагментів тексту, взаємоперевірка учнівських текстів, робота з чернеткою.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleУспішність із мови-проблема виховнаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kryskiv_Yspicshnist_mova.pdf3,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.