Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГулька, Ольга Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T08:36:45Z-
dc.date.available2020-03-23T08:36:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГулька О. В. Стратегії формування пристосувальних реакцій в організмі студентів із різним характером навчального навантаження // Science and Education a New Dimension. Natural and Technical Science. Budapest, 2019. Feb. VII (23), Issue: 193. P. 20-24uk_UA
dc.identifier.issn2308-5258-
dc.identifier.issn2308-1996-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13911-
dc.description.abstractУ статті представлені узагальнені результати дослідження психофізіологічних функцій (уваги, пам’яті, мислення), центральної гемодинаміки та варіабельності серцевого ритму студентів різних спеціальностей. Встановлено, що відмінні за змістом та обсягом навчальні завантаження зумовлюють розвиток адаптивних змін в організмі, які базуються на таких закономірностях як: здатність, швидкість та гетерохроність формування пристосувальних реакцій. Запропоновано за оцінкою вихідного рівня та динамікою психофізіологічних та фізіологічних показників виділяти характер, тип та механізм формування пристосувальних реакцій.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents the generalized results of the study of psychophysiological functions (attention, memory, cognition), central hemodynamics and variability heart rate of students of different specialties. It has been established that the different content and capacity of educational load predetermine the development of adaptive changes in the organism, which are based on laws: ability, speed and heterochronic of adaptive reactions. It is suggested to select the character, type and mechanism of the formation of adaptive reactions by the estimation of the initial level and the dynamics of psychophysiological and physiological indicators.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectзакономірностіuk_UA
dc.subjectпристосувальні реакціїuk_UA
dc.subjectсерцевий ритмuk_UA
dc.subjectцентральна гемодинамікаuk_UA
dc.subjectпсихофізіологічні функціїuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectregularitiesuk_UA
dc.subjectadaptive reactionsuk_UA
dc.subjectcardiac rhythmuk_UA
dc.subjectcentral hemodynamicsuk_UA
dc.subjectpsychophysiological functionsuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.titleСтратегії формування пристосувальних реакцій в організмі студентів із різним характером навчального навантаженняuk_UA
dc.title.alternativeStrategies forming of adaptive reactions in the students’ organisms with different character of educational loaduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hulka_Strategies_forming.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.