Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1393
Название: Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до комплексного використання творів пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників.
Другие названия: Подготовка будущих дошкольных педагогов к комплексному использованию произведений пластического искусства в воспитании старших дошкольников.
Training of future pre-school teachers for integrated usage of plastic art works in senior pre-school children’s upbringing.
Авторы: Галаманжук, Леся Людвігівна
Библиографическое описание: Галаманжук, Л. Л. Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до комплексного використання творів пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників : Автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04- теорія і методика проф. освіти / Л. Л. Галаманжук ; ТНПУ ім. В.Гнатюка. – Тернопіль, 2007. – 20 с.
Дата публикации: 29-янв-2007
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: дошкільні педагоги
система підготовки
світове пластичне мистецтво
виховання старших дошкільників
комплексний підхід
компоненти
критерії
рівні готовності
предметно-розвивальне середовище
Краткий осмотр (реферат): У дисертації досліджено проблему підготовки студентів вищих навчальних закладів України, які навчаються на педагогічних факультетах за спеціальністю «Дошкільне виховання» до комплексного використання творів пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників. Розроблена, обґрунтована й експериментально апробована система підготовки майбутніх дошкільних педагогів до зазначеної діяльності містить мету, завдання, зміст підготовки, принципи, форми, педагогічні контроль і умови їх ефективної реалізації, що здійснюються поетапно для досягнення мети. Обґрунтовано критерії і показники для визначення рівнів готовності студентів як результату їхньої підготовки до зазначеного виду професійної діяльності. Експериментально доведено, що комплекс додаткових до розробленого спецкурсу педагогічних (навчання в предметно-розвивальному середовищі, проведення спеціальних консультативних семінарів-практикумів до початку педагогічних практик, розробка індивідуального пакету наочно-інформаційного забезпечення занять, виховних заходів старших дошкільників, педагогічні практики) сприяє значному покращенню всіх компонентів готовності майбутніх дошкільних педагогів до комплексного використання творів світового пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників.
Диссертация посвящена вопросам подготовки будущих дошкольных педагогов к комплексному использованию произведений пластического искусства в воспитании старших дошкольников. Необходимость такой подготовки связана с гуманизацией воспитания и образования, большими возможностями произведений мирового пластического искусства в решении вопросов, отнесенных к различным сферам познания человека, а также с их недостаточным использованием в практике дошкольного воспитания. В диссертации осуществлен анализ состояния исследуемой проблемы в психолого-педагогической литературе, раскрыты теоретические основы подготовки будущих дошкольных педагогов к комплексному использованию произведений пластического искусства в профессиональной деятельности, установлено их место и роль в формировании личности дошкольника. Определена сущность понятия «готовность» будущего дошкольного педагога к указанной деятельности, выделены ее взаимосвязанные компоненты: мотивационный, содержательный, деятельный. Охарактеризованы уровни готовности студентов по каждому компоненту, разработанные с учетом общеевропейской кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Констатирующим исследованиям был установлен недостаточный уровень готовности будущих дошкольных педагогов к исследуемой деятельности, что обусловило необходимость их целенаправленной подготовки в процессе обучения.
The dissertation focuses on the problem of training students of higher educational establishments of Ukraine who study at the pedagogical departments majoring in "Pre-school education" for integrated usage of plastic art works in senior pre-school children’s upbringing. Worked out, substantiated and experimentally proved the system of training future pre-school teachers for their activity contains the content of training, pedagogical control and conditions of their effective realization, which is carried out stage after stage aimed at achieving the goal – system-creating reason which focuses at positive result and foresees the realization of educational, developing and upbringing functions. Criteria and data for determining the levels of formation of students’ readiness as a result of their training for the above mentioned kind of professional activity are substantiated. It has been experimentally proved that complex of additional to the worked out special course organization and realization measures (training in a subject-developing environment, conducting specialized consultative seminars before the beginning of pedagogical practice, developing individual packet of visual and information aids for lessons, upbringing measures for senior pre-school children, pedagogical practice) promotes effective formation of all components of students’ readiness for the investigated kind of professional activity.
Описание: Захист відбувся 30 листопада 2007 року о ______ на засіданні спеціалізованої вченої ради Д58.053.01 в Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: зала засідань (каб. № 30), вул. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. З дисертацією можна ознайомитись у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. Кривоноса, 2, м. Тернопіль.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1393
Располагается в коллекциях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Галаманжук Л. Л..pdf376,45 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.