Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14039
Название: Гейміфікація в освітньому процесі як засіб розвитку молодших школярів
Другие названия: Gameification in the educational process as a development of younger pupils
Авторы: Карабін, Оксана Йосифівна
Библиографическое описание: Карабін О. Й. Гейміфікація в освітньому процесі як засіб розвитку молодших школярів // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. Запоріжжя, 2019. № 67, Т. 1. С. 44–47
Дата публикации: 2019
Ключевые слова: початкова освіта
інформаційні технології
інформаційно-цифрова грамотність
ігрова діяльність
гейміфікація
молодші школярі
elementary education
information technology
information and digital literacy
game activity
gamification
junior high school students
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено впровадженню ігрової діяльності як одного з ефективних способів залучення учнів початкової школи до активного навчання й оволодіння навчальним матеріалом. Зазначено, що проблема впровадження геміфікації в освітній процес початкової школи невід’ємно пов’язана з фор- муванням позитивної мотивації до оволодіння й закріплення навчального матеріалу, формування практичних навичок і компетенцій. Із погляду педагогічної психології, методології початкової освіти в загальних дослідженнях вітчизняних науковців зазначено невід’ємний вплив ігрових технологій на освітній процес учнів і формування в них ключових компетенцій, відповідно до концепції «Нова україн- ська школа». Особлива увага вчителів початкової школи повинна бути спрямована на ґрунтовні ігрові механізми гейміфікації із пробудженням почуття самодостатності учнів, удосконаленням їхніх розу- мових здібностей до навчання, формуванням креативного мислення, розвитком навичок критичного мислення й оволодіння навичками пізнавального процесу. Саме такі позитивні емоції з’являються у процесі ігрової діяльності. З’ясовано, що нині однією з дієвих методик організації освітнього процесу молодших школярів є ігрова діяльність, або гейміфікація. Виявлено, що будь-яка гра включає в себе такі елементи: ролі; уявні ситуації (або сюжет гри); ігрові дії та правила гри. Основними складовими частинами ігрової діяльності виступають: дія; завдання; ризик; невизначеність; емоційний зміст. Сучасний психолого-педагогічний аналіз освітнього процесу та численних наукових вітчизняних і закордонних досліджень показав, що гейміфікація – це процес використання ігрового мислення і дина- міки ігор для залучення молодших школярів до вирішення завдань, перетворення освітнього процесу на гру. У результаті дослідження під гейміфікацією в початковій освіті розуміємо впровадження ігор, ігрових технік та ігрових практик з освітньою метою. У процесі дослідження було виявлено основні складові частини ігрової діяльності, розглянуто структурні елементи гейміфікації у вигляді піраміди за рівнями, охарактеризовано ігрові механізми на різних етапах освітньої діяльності. На організа- ційно-діяльнісному етапі визначено, що завдання гейміфікації повинні містити зазначені характери- стики та керуватися мотиваційними цілями відповідно до кожного елемента ігрової технології.
school students to active learning and learning. It is noted that the problem of introducing gamification into the elementary school education process is inseparably linked with the formation of positive motivation for mastering and consolidation of educational material, the formation of practical skills and competences. From the point of view of pedagogical psychology, methodology of elementary education in general researches of national scientists the inalienable influence of game technologies on the educational process of pupils and formation of key competencies in them, according to the concept of “New Ukrainian School”, is stated. Particular attention of elementary school teachers should be directed to thorough game mechanisms of gamification with the awakening of students’ sense of self-sufficiency, improvement of their mental abilities to study, formation of creative thinking, development of skills of critical thinking and mastering of learning. It is such positive emotions that appear in the process of gaming. It has been found out that nowadays one of the effective methods of organizing the educational process of younger students is playing or gaming. It is revealed that any game includes the following elements: roles; imaginary situations (or game plot); game actions and game rules. The main components of the game activity are: action; task; risk; uncertainty; emotional content. Modern psychological and pedagogical analysis of the educational process and numerous scientific domestic and foreign studies has shown that gamification is the process of using game thinking and game dynamics to involve younger students in solving problems, turning the educational process into a game. As a result of gambling research in elementary education, we understand the implementation of games, game techniques and game practices for educational purposes. The study revealed the main components of game activity, considered the structural elements of gamification in the form of a pyramid by levels, characterized the game mechanisms at different stages of educational activity. At the organizational and operational stage it is determined that gamification tasks should contain the above characteristics and be guided by motivational goals in accordance with each element of game technology.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14039
ISSN: 1992-5786
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Karabin_Gameification_educational.pdf260,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.