Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14115
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедчишин, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-06T11:14:06Z-
dc.date.available2020-04-06T11:14:06Z-
dc.date.issued2019-10-30-
dc.identifier.citationФедчишин О. М. Дидактичні можливості використання компетентнісно-орієнтованих завдань на уроках фізики // Perspectives of world science and education : Abstracts of II International Scientific and Practical Conference (30-31 October, 2019). Osaka, Japan, 2019, P. 297-303uk_UA
dc.identifier.isbn978-4-9783419-8-3-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14115-
dc.description.abstractУ статті розглянуто можливість використання компетентнісно-орієнтованих задач на уроках фізики, а також їх роль у формування ключових та предметної компетентностей; окреслено поняття «компетентнісно-орієнтованої задачі»; наведено алгоритм проектування такого типу задач; розглянуто дидактичні принципи, яких доцільно дотримуватись у процесі складання чи розв’язування компетентнісно-орієнтованих задач.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherCPN Publishing Groupuk_UA
dc.subjectкомпетентнісно-орієнтована задачаuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.titleДидактичні можливості використання компетентнісно-орієнтованих завдань на уроках фізикиuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
fed_konf_Perspectives_world_2019.pdf2,76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.