Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14115
Назва: Дидактичні можливості використання компетентнісно-орієнтованих завдань на уроках фізики
Автори: Федчишин, Ольга Михайлівна
Бібліографічний опис: Федчишин О. М. Дидактичні можливості використання компетентнісно-орієнтованих завдань на уроках фізики // Perspectives of world science and education : Abstracts of II International Scientific and Practical Conference (30-31 October, 2019). Osaka, Japan, 2019, P. 297-303
Дата публікації: 30-жов-2019
Видавництво: CPN Publishing Group
Ключові слова: компетентнісно-орієнтована задача
компетентнісний підхід
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто можливість використання компетентнісно-орієнтованих задач на уроках фізики, а також їх роль у формування ключових та предметної компетентностей; окреслено поняття «компетентнісно-орієнтованої задачі»; наведено алгоритм проектування такого типу задач; розглянуто дидактичні принципи, яких доцільно дотримуватись у процесі складання чи розв’язування компетентнісно-орієнтованих задач.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14115
ISBN: 978-4-9783419-8-3
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
fed_konf_Perspectives_world_2019.pdf2,76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.