Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1411
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДуркалевич, Вікторія Володимирівна-
dc.date.accessioned2012-01-26T07:56:30Z-
dc.date.available2012-01-26T07:56:30Z-
dc.date.issued2007-05-25-
dc.identifier.citationДуркалевич, В. В. Синтетизм творчого мислення Івана Франка (проза початку ХХ ст). : Автореф. дис. .... канд. філол. наук: 10.01.06 / В.В.Дуркалевич ; ТНПУ ім. В.Гнатюка. – Тернопіль, 2007. – 20 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1411-
dc.descriptionЗахист відбувся “29” червня 2007 року об 11 годині на засіданні спеціалізованої вченої ради К58.053.02 по захисту кандидатських дисертацій при Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка (вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027). Із дисертацією можна ознайомитися в бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (46027, м. Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2).en_US
dc.description.abstractДисертацію присвячено дослідженню теоретичної проблеми синтетизму творчого мислення І. Франка. Явище синтетизму інтерпретується як визначальна властивість творчого мислення митця, аналізується його реалізація у прозових творах початку ХХ ст. На рівні художньої комунікації явище синтетизму розглядається як основне джерело трансформації комунікативної схеми “автор – твір – читач” у концептуальну схему “цілий чоловік – слово – цілий чоловік”. Запропонований тип дослідження є спробою поліметодологічного прочитання Франкової прози початку ХХ ст. як єдиного тексту, наділеного відкритою інтерпретаційною перспективою.en_US
dc.description.abstractДиссертацию посвящено теоретической проблеме исследования синтетизма творческого мышления И. Франко. Явление синтетизма интерпретируеться как главный принцип творческого мышления писателя, анализируется его реализация в поэтике прозовых произведений начала ХХ в. На уровне художественной коммуникации явление синтетизма рассматривается как главный источник трансформирования коммуникационной схемы “автор – произведение – читатель” в концептуальную модель “целостный человек – произведение – целостный человек”. Предложенный тип исследования пример полиметодологического прочтения прозы И. Франко начала ХХ в. как единого текста с открытой интерпретационной перспективой.en_US
dc.description.abstractThe expression of synthesis of Ivan Franko’s creative thinking is presented as the basic principle of communicative strategy formation of I. Franko’s texts since the beginning of the XX century. Structural-semiotic substance of creative and receptive processes of artist’s creative laboratory has been revealed. In this dissertation for the first time in the Ukrainian literary studies the main (synthetic) aspect of Ivan Franko’s creative thinking has been presented. The synthesis is conciderated as a complicated system of both – communicative and creative levels, in the result of which the heterogenic, multifunctional and open textual space of I. Franko’s late prose is formed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectсинтетизм творчого мисленняen_US
dc.subjectвідкритий твірen_US
dc.subjectінтерпретаційна модельen_US
dc.subjectархетипen_US
dc.subjectініціаційна ситуаціяen_US
dc.titleСинтетизм творчого мислення Івана Франка (проза початку ХХ ст).en_US
dc.title.alternativeСинтетизм творческого мышления Ивана Франко (художественная проза начала ХХ в.).en_US
dc.title.alternativeThe synthesis of Ivan Franko’s creative thinking (prose of the beginning of the XX century).en_US
dc.typeThesisen_US
Располагается в коллекциях:10.01.06 - Теорія літератури

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дуркалевич В. В..pdf339,56 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.