Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1411
Название: Синтетизм творчого мислення Івана Франка (проза початку ХХ ст).
Другие названия: Синтетизм творческого мышления Ивана Франко (художественная проза начала ХХ в.).
The synthesis of Ivan Franko’s creative thinking (prose of the beginning of the XX century).
Авторы: Дуркалевич, Вікторія Володимирівна
Библиографическое описание: Дуркалевич, В. В. Синтетизм творчого мислення Івана Франка (проза початку ХХ ст). : Автореф. дис. .... канд. філол. наук: 10.01.06 / В.В.Дуркалевич ; ТНПУ ім. В.Гнатюка. – Тернопіль, 2007. – 20 с.
Дата публикации: 25-мая-2007
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: синтетизм творчого мислення
відкритий твір
інтерпретаційна модель
архетип
ініціаційна ситуація
Краткий осмотр (реферат): Дисертацію присвячено дослідженню теоретичної проблеми синтетизму творчого мислення І. Франка. Явище синтетизму інтерпретується як визначальна властивість творчого мислення митця, аналізується його реалізація у прозових творах початку ХХ ст. На рівні художньої комунікації явище синтетизму розглядається як основне джерело трансформації комунікативної схеми “автор – твір – читач” у концептуальну схему “цілий чоловік – слово – цілий чоловік”. Запропонований тип дослідження є спробою поліметодологічного прочитання Франкової прози початку ХХ ст. як єдиного тексту, наділеного відкритою інтерпретаційною перспективою.
Диссертацию посвящено теоретической проблеме исследования синтетизма творческого мышления И. Франко. Явление синтетизма интерпретируеться как главный принцип творческого мышления писателя, анализируется его реализация в поэтике прозовых произведений начала ХХ в. На уровне художественной коммуникации явление синтетизма рассматривается как главный источник трансформирования коммуникационной схемы “автор – произведение – читатель” в концептуальную модель “целостный человек – произведение – целостный человек”. Предложенный тип исследования пример полиметодологического прочтения прозы И. Франко начала ХХ в. как единого текста с открытой интерпретационной перспективой.
The expression of synthesis of Ivan Franko’s creative thinking is presented as the basic principle of communicative strategy formation of I. Franko’s texts since the beginning of the XX century. Structural-semiotic substance of creative and receptive processes of artist’s creative laboratory has been revealed. In this dissertation for the first time in the Ukrainian literary studies the main (synthetic) aspect of Ivan Franko’s creative thinking has been presented. The synthesis is conciderated as a complicated system of both – communicative and creative levels, in the result of which the heterogenic, multifunctional and open textual space of I. Franko’s late prose is formed.
Описание: Захист відбувся “29” червня 2007 року об 11 годині на засіданні спеціалізованої вченої ради К58.053.02 по захисту кандидатських дисертацій при Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка (вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027). Із дисертацією можна ознайомитися в бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (46027, м. Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1411
Располагается в коллекциях:10.01.06 - Теорія літератури

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дуркалевич В. В..pdf339,56 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.