Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1424
Название: Типологія англійського та українського натуралізму кінця ХІХ – початку ХХ ст.: проблематика, поетика.
Другие названия: Типология английского и украинского натурализма конца ХІХ – начала ХХ вв.: проблематика, поэтика.
Typology of English and Ukrainian Naturalism of the End of the 19-th – Beginning of the 20-th Centuries: Problems, Poetics.
Авторы: Косило, Наталія Володимирівна
Библиографическое описание: Косило, Н.В. Типологія англійського та українського натуралізму кінця ХІХ - початку ХХ ст.: проблематика , поетика : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філол. наук : 10.01.05 - порівняльне літературознавство / Наталія Володимирівна Косило ; ТНПУ ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2010. – 20 с.
Дата публикации: 6-окт-2010
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: натуралізм
детермінізм
філософія позитивізму
спадковість
література нетрів
суспільне дно
Краткий осмотр (реферат): Дисертація присвячена дослідженню сутності явища натуралізму в європейській літературі та вітчизняній літературі зокрема. З’ясовуються його аналогії та відмінності з системою реалізму, а також виявляються найважливіші передумови становлення та основні етапи розвитку цього напряму. На основі сучасних засад літературознавчої компаративістики розкрито особливості національних варіантів і світового інваріанта натуралістичного мистецтва. Порівняльні дослідження виявили суспільно-, літературно-, а також психологічно-типологічні збіги у творчості Дж. Мура, Дж. Гіссінга, А. Моррісона та І. Франка на рівні тематики, проблематики, сюжету, героїв, форми, що дозволило з’ясувати суголосні тенденції розвитку англійської та української літератур кінця ХІХ – початку ХХ ст.
Диссертация посвящена исследованию сущности явления натурализма в европейской литературе и отечественной литературе в частности. Выясняются его аналогии и отличия от системы реализма, а также выявляются самые важные предпосылки становления и основные этапы развития этого направления. На базе современных принципов литературоведческой компаративистики раскрыты особенности национальных вариантов и мирового инварианта натуралистического искусства. Сравнительные исследования выявили общественно-, литературно-, а также психологическо-типологические совпадения в творчестве Дж. Мура, Дж. Гиссинга, А. Моррисона и И. Франко на уровне тематики, проблематики, сюжета, героев, формы, что позволило обнаружить общие тенденции развития английской и украинской литератур конца ХІХ – начала ХХ вв.
The thesis deals with the investigation of such phenomenon as naturalism in the European literature and Ukrainian literature in particular. Much attention is paid to its main premises of appearance, basic stages of development, its analogies and differences with realism and other literary trends. The analysis of the national variants and world invariant of naturalism has been made on the basis of modern comparative literary criticism. Comparison of typological features in the writings of the English and Ukrainian naturalists demonstrates that naturalism in both countries was often the object of wide literary-philosophical polemics and sharp (mainly preconceived) criticism.
Описание: Захист відбувся 11 листопада 2010 року о 14.00 годині на засіданні спеціалізованої вченої ради К 58.053.02 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка (вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027). З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1424
Располагается в коллекциях:10.01.05 - Порівняльне літературознавство

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Косило Н. В..pdf307,09 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.