Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14273| Назва: | Інтегрований підхід до навчання дітей зображувальній діяльності: теоретичні розробки та практичний досвід вітчизняного дошкілля другої половини ХХ століття |
| Автори: | Беспалько, Г. М. |
| Бібліографічний опис: | Беспалько Г. М. Інтегрований підхід до навчання дітей зображувальній діяльності: теоретичні розробки та практичний досвід вітчизняного дошкілля другої половини ХХ століття // Нова українська школа : теорія і практика реалізації інтегрованого підходу : матеріали міжнародної наукової конференції (17–18 травня 2018 р., м. Тернопіль). Тернопіль : Вектор, 2018. С. 23–26. |
| Дата публікації: | 17-тра-2018 |
| Видавництво: | Вектор |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14273 |
| Розташовується у зібраннях: | Нова українська школа : теорія і практика реалізації інтегрованого підходу |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Bespalko.pdf | 56,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.