Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1432
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКурач, Микола Станіславович-
dc.date.accessioned2012-01-27T13:36:18Z-
dc.date.available2012-01-27T13:36:18Z-
dc.date.issued2008-10-27-
dc.identifier.citationКурач, М. С. Реалізація міжпредметних зв'язків у художньо-трудовій підготовці майбутніх учителів трудового навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / М. С. Курач ; М.С. Курач ; ТНПУ ім. В.Гнатюка. – Тернопіль, 2008. – 20 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1432-
dc.descriptionЗахист відбувся 27 листопада 2008 року о 14.30 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027, зал засідань. З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.en_US
dc.description.abstractДисертація присвячена теоретичним і практичним питанням художньо-трудової підготовки студентів вищих навчальних педагогічних закладів на основі реалізації міжпредметних зв’язків. Уточнено сутність поняття “художньо-трудова підготовка” студентів вищих навчальних закладів. Виявлено, обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови реалізації міжпредметних зв’язків у процесі художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання, основними з яких є: забезпечення наступності змісту художньо-трудової підготовки учнівської молоді та студентів педагогічних вищих навчальних закладів; урізноманітнення методів і прийомів навчання, застосування комп’ютерного програмного засобу з урахуванням явища перенесення міжпредметних знань та умінь студентів у процесі художньої обробки матеріалів; застосування елементів проектно-технологічної системи навчання на основі комплексу диференційованих завдань.en_US
dc.description.abstractДиссертация посвящена теоретическим и практическим вопросам художественно-трудовой подготовки студентов высших учебных педагогических заведений на основе реализации межпредметных связей. Уточнено сущность понятия „художественно-трудовая подготовка“ студентов высших учебных заведений. При этом главная педагогическая ценность декоративно-прикладного искусства состоит в его влиянии на развитие творческого мышления будущих учителей, формирование позитивной мотивации учебно-познавательной деятельности, способности к интегрированию межпредметных знаний и умений для решения задач художественно-трудовой подготовки.en_US
dc.description.abstractThe thesis is devoted to the theoretical and practical questions of the artistic and working preparation of students in higher educational pedagogical institutions on the basis of intersubject relations realization. The notion “artistic and working preparation” in higher educational institutions for students is defined more precisely. The pedagogical conditions of intersubject relations realization in the process of artistic and working preparation of future labour-training teachers are revealed, proved and experimentally checked. The main conditions are: providing succession of the content of artistic and working preparation for pupils and students of higher educational pedagogical institutions; the diversity of educational methods and technics of teaching and the computer software usage with taking into account the intersubject transference of students knowledge in the process of artistic treatment of materials; the usage of project-technological educational system elements on the basis of the complex differential tasks.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectпедагогічні умови реалізації міжпредметних зв’язківen_US
dc.subjectхудожньо-трудова підготовкаen_US
dc.subjectвчитель трудового навчанняen_US
dc.subjectелектронний посібникen_US
dc.subjectнаступність художньо-трудової підготовкиen_US
dc.titleПедагогічні умови реалізації міжпредметних зв’язків у художньо-трудовій підготовці майбутніх учителів трудового навчання.en_US
dc.title.alternativeПедагогические условия реализации межпредметных связей в художественно-трудовой подготовке будущих учителей трудового обучения.en_US
dc.title.alternativePedagogical conditions of realization of intersubject relations in artistic and working preparation of future labour-training teachers.en_US
dc.typeThesisen_US
Располагается в коллекциях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Курач М. С..pdf294,3 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.