Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1432
Назва: Педагогічні умови реалізації міжпредметних зв’язків у художньо-трудовій підготовці майбутніх учителів трудового навчання.
Інші назви: Педагогические условия реализации межпредметных связей в художественно-трудовой подготовке будущих учителей трудового обучения.
Pedagogical conditions of realization of intersubject relations in artistic and working preparation of future labour-training teachers.
Автори: Курач, Микола Станіславович
Бібліографічний опис: Курач, М. С. Реалізація міжпредметних зв'язків у художньо-трудовій підготовці майбутніх учителів трудового навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / М. С. Курач ; М.С. Курач ; ТНПУ ім. В.Гнатюка. – Тернопіль, 2008. – 20 с.
Дата публікації: 27-жов-2008
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: педагогічні умови реалізації міжпредметних зв’язків
художньо-трудова підготовка
вчитель трудового навчання
електронний посібник
наступність художньо-трудової підготовки
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена теоретичним і практичним питанням художньо-трудової підготовки студентів вищих навчальних педагогічних закладів на основі реалізації міжпредметних зв’язків. Уточнено сутність поняття “художньо-трудова підготовка” студентів вищих навчальних закладів. Виявлено, обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови реалізації міжпредметних зв’язків у процесі художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання, основними з яких є: забезпечення наступності змісту художньо-трудової підготовки учнівської молоді та студентів педагогічних вищих навчальних закладів; урізноманітнення методів і прийомів навчання, застосування комп’ютерного програмного засобу з урахуванням явища перенесення міжпредметних знань та умінь студентів у процесі художньої обробки матеріалів; застосування елементів проектно-технологічної системи навчання на основі комплексу диференційованих завдань.
Диссертация посвящена теоретическим и практическим вопросам художественно-трудовой подготовки студентов высших учебных педагогических заведений на основе реализации межпредметных связей. Уточнено сущность понятия „художественно-трудовая подготовка“ студентов высших учебных заведений. При этом главная педагогическая ценность декоративно-прикладного искусства состоит в его влиянии на развитие творческого мышления будущих учителей, формирование позитивной мотивации учебно-познавательной деятельности, способности к интегрированию межпредметных знаний и умений для решения задач художественно-трудовой подготовки.
The thesis is devoted to the theoretical and practical questions of the artistic and working preparation of students in higher educational pedagogical institutions on the basis of intersubject relations realization. The notion “artistic and working preparation” in higher educational institutions for students is defined more precisely. The pedagogical conditions of intersubject relations realization in the process of artistic and working preparation of future labour-training teachers are revealed, proved and experimentally checked. The main conditions are: providing succession of the content of artistic and working preparation for pupils and students of higher educational pedagogical institutions; the diversity of educational methods and technics of teaching and the computer software usage with taking into account the intersubject transference of students knowledge in the process of artistic treatment of materials; the usage of project-technological educational system elements on the basis of the complex differential tasks.
Опис: Захист відбувся 27 листопада 2008 року о 14.30 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027, зал засідань. З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1432
Розташовується у зібраннях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курач М. С..pdf294,3 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.