Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14340
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСередіна, Л. О.-
dc.contributor.authorВовк, О. Є.-
dc.contributor.authorМирошниченко, О. В.-
dc.contributor.authorАндрусик, В. І.-
dc.contributor.authorКулініч, Л. В.-
dc.contributor.authorОлійник, Н. В.-
dc.contributor.authorЄгорова, Г. Д.-
dc.date.accessioned2020-04-24T07:49:18Z-
dc.date.available2020-04-24T07:49:18Z-
dc.date.issued2018-05-17-
dc.identifier.citationІнтеграція природничих наук у зміст освіти Нової української школи: родзинки педагогічної творчості / Л. О. Середіна та ін. // Нова українська школа : теорія і практика реалізації інтегрованого підходу : матеріали міжнародної наукової конференції (17–18 травня 2018 р., м. Тернопіль). Тернопіль : Вектор, 2018. С. 205–207.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14340-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВекторuk_UA
dc.titleІнтеграція природничих наук у зміст освіти Нової української школи: родзинки педагогічної творчостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Нова українська школа : теорія і практика реалізації інтегрованого підходу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Seredina_Vovk_Myroshnychenko_in.pdf49,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.