Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1455
Назва: Теорія і методика професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій у вищих навчальних закладах.
Інші назви: Теория и методика профессиональной подготовки будущих социальных работников средствами интерактивных технологий в высших учебных заведениях.
Theory and methods of future social workers professional training by means of interactive technologies in the education of high learning.
Автори: Мельничук, Ірина Миколаївна
Бібліографічний опис: Мельничук, І.М. Теорія і методика професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій у вищих навчальних закладах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-р пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Ірина Миколаївна Мельничук ; Тернопільський нац. екон. ун-т. – Тернопіль, 2011. – 44 с.
Дата публікації: 25-сер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: соціальна робота
соціальні працівники
професійна підготовка
система професійної підготовки майбутніх соціальних працівників
професіогенез
інтерактивні технології
засоби інтерактивних технологій
Короткий огляд (реферат): У дисертації здійснено фундаментальне дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій у вищих навчальних закладах. Розроблена, теоретично обґрунтована й експериментально перевірена система професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій відображена в структурно-функціональній моделі, яка складається з цільового, концептуального, практичного, діяльнісного, діагностичного та результативного компонентів, об’єднує засоби інтерактивних технологій у навчальні тренінги, поєднує способи діяльності студентів і педагогічні дії у процесі реалізації визначених передумов і педагогічних умов, що комплексно впливають на професіогенез майбутніх соціальних працівників і як результат – уможливлюється підвищення рівня готовності студентів до професійної діяльності.
В диссертации предоставлено фундаментальное исследование проблемы профессиональной подготовки будущих социальных работников средствами интерактивных технологий в высших учебных заведениях. Впервые определены методологические подходы к анализу парадигм социальной работы с целью обоснования методологии ее профессионализации и профессиогенеза будущих социальных работников. Сущность социальной работы как профессиональной деятельности будущих социальных работников рассматривается с позиции философских принципов и научно-методологических подходов. Обучение будущих социальных работников в высших учебных заведениях рассматривается как системный, многофакторный, инвариантный феномен, специально организованный динамический инновационный процесс, построенный на принципах профессионального методологирования – формирования учения об оптимальной организации профессиогенеза студентов с учетом специфики социальной работы на современном этапе развития общества, требований к выполнению профессиональных функций социального работника, экспериментально проверенной технологии, которая адаптирована к реальным условиям профессиональной подготовки будущих социальных работников в высшем учебном заведении.
The problem of the of future social workers training by means of interactive technologies in the education of high learning was fundamentally researched in the thesis. The structural and functional model is theoretically researched and experimentally verified in the sphere of future social workers training by means of interactive technologies. The model consists of the target, conceptual, practical, activity and effective diagnostic components. It combines features of interactive technologies in trainings, uniting cooperative ways of students and teaching activities in the course of certain assumptions and pedagogical conditions that influence the complex of professional genesis of future social workers and as a result - the higher level of students readiness to their future profession. A specific principle of professional “diving” is introduced. It is proved that the formation of future social workers to the profession provides professional identity of students during their studies in universities and it is optimized through the introduction of variable discipline "Professional identity training".
Опис: Захист відбувся 29 вересня 2011 року о 12.00 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.03 у Тернопільському національному педагогічному універси¬теті імені Володимира Гнатюка, зала засідань (каб. №30), вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного універси¬тету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1455
Розташовується у зібраннях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельничук І. М..pdf605,1 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.