Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1504
Назва: Теоретичні та методичні засади застосування парадигмального моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів.
Інші назви: Теоретические и методические основы применения парадигмального моделирования в профессиональной подготовке будущих учителей.
Theoretical and methodical basis of application of paradigmatic modeling in professional preparation of future teachers.
Автори: Семенова, Алла Василівна
Бібліографічний опис: Семенова, А.В. Теоретичні та методичні засади застосування парадигмального моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика проф. освіти / Алла Василівна Семенова ; ТНПУ ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2009. – 42 с.
Дата публікації: 25-вер-2009
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: парадигма
система
концепт
модель
парадигмальне моделювання
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджено й обґрунтовано теоретичні та методичні засади парадигмального моделювання та необхідність його застосування у професійній підготовці майбутніх учителів. Визначено п’ятиярусний структурно-системний критерій успішності застосування парадигмального моделювання в професійній підготовці майбутніх учителів. Розроблено методику діагностики. Зазначено, що моделі концепції парадигмального моделювання складають ієрархічну динамічну систему. Теоретично обґрунтована система парадигмального моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів в освітньому просторі педагогічного навчального закладу. Засобом реалізації змістового аспекту виступив спецкурс „Освітні технології управління навчально-виховним процесом”.
В диссертации исследованы и обоснованны теоретические и методические основы парадигмального моделирования, а также необходимость его применения в профессиональной подготовке будущих учителей. Парадигмальное моделирование в профессиональной подготовке будущих учителей – специально организованное моделирование взаимодействия между субъектами образовательного процесса, определяющееся ценностями субъектов (индивидуальными, личностными, социальными); их позициями и стремлениями направленными на осознание, прогнозирование и возможное изменение субъектом существующей личностно-профессиональной парадигмы. Сущность парадигмального моделирования состоит в изучении, построении личностно-профессиональных парадигм субъектов образовательного пространства в процессе профессиональной подготовки на основе акмеолого-синергетического подхода, как методологической базы концептуализации.
In the dissertation theoretical and methodical bases of paradigmatic modeling and the necessity of its application in professional preparation of future teachers are explored and grounded. A five-level structural-systematic criterion of success of the usage of paradigmatic modeling in the professional preparation of future teachers has been established. The technique of diagnostics has been developed. It is indicated that the models of the conception of paradigmatic modeling compose the hierarchical dynamical system. The system of paradigmatical modeling of professional preparation of future teachers in the educational space of pedagogical educational establishment is theoretically grounded. The special course “Pedagogical technologies of administration of the teaching and educational process” appeared to be means of realization of the content aspect.
Опис: Захист відбувся „ 29 ” жовтня 2009 року о 12.00 годині на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: 46027, м. Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2, зал засідань. З дисертацією можна ознайомитись у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: 46027, м. Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1504
Розташовується у зібраннях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семенова А. В..pdf665,24 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.