Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15135
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІваненко, Аліна-
dc.date.accessioned2020-06-02T07:41:09Z-
dc.date.available2020-06-02T07:41:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІваненко А. Особливості функціонування правових відділів органів місцевого управління північно-східних регіонів окупованої України (1941–1943 рр.) // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка. Сер. Історія. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. Вип. 1. С. 129–137.uk_UA
dc.identifier.issn2307-7778-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15135-
dc.descriptionDOI : 10.2518/2307-7778.19.01.16uk_UA
dc.description.abstractМета статті: розкрити особливості функціонування правових відділів органів місцевого управління північно-східних регіонів окупованої України на прикладі правового відділу при бургомістрі м. Сум. Методологія дослідження спирається на принципи системності, історизму та науковості, а також загальнонаукові методи дослідження. Наукова новизна полягає в тому, що подібний детальний розгляд діяльності правових відділів у цьому регіоні буде зроблено вперше. Висновки. Встановлено, що у частині окупованих регіонів України, які перебували під контролем військової адміністрації місцеві судові установи не створювалися. Їх функції були передані структурним підрозділам органів місцевого управління міського та районного рівнів, зокрема, правовим відділам. Саме працівники цього органу розглядали цивільні та кримінальні справи, захищаючи певним чином права та інтереси місцевого населення, врегульовуючи спори, які виникали між ним. Загалом, процес діяльності правового відділу та накладання стягнень з порушників був багаторівневим: справа розглядалась консультантом з можливістю проведення допитів сторін та свідків, виносилась постанова, яку зачитували за можливої присутності сторін, потім справа передавалась завідувачу відділу, який або погоджувався із постановою або відправляв на доопрацювання чи самостійно виносив інше рішення. Якщо впродовж триденного терміну не подано оскаржень рішення, то постанова, підписана завідувачем, направлялась бургомістру, який ще раз переглядав справу, заслуховував, за наявності, заперечення сторін та виносив рішення. Дане рішення не могло бути оскаржене, але воно могло бути змінене ортскомендатурою, яка була останньою інстанцією розгляду кожної окремої справи. І лише після затвердження даною інстанцією покарання здійснювалось виконавцем правового відділу (у разі, якщо накладено штраф) або поліцією (у разі арешту чи примусових робіт).uk_UA
dc.description.abstractThe aim of the paper: to reveal the peculiarities of the local government’s legal departments functioning in the north-eastern regions of occupied Ukraine on the example of the legal department under the governance of Sumy’s burgomaster. The methodology of the study is based on the systematic, historical and scientific principles, as well as general scientific research methods. The scientific novelty lies in the fact that so detailed review of the legal departments activities in the region is made for the first time. Conclusions. The articles established the fact that local judicial institutions were not created in the part of the occupied regions of Ukraine which were under control of military administration. Their functions were transferred to structural subdivisions of local government departments of city and district levels, in particular, legal departments. This body’s stuff considered civil and criminal cases, protecting in a certain way the rights and interests of the local population, settling disputes that arose between the people. In general, the process of legal department activity and imposing penalties on offenders was multilevel one: the case was considered by a consultant with the possibility of interrogations of parties and witnesses, a resolution was issued and read out in the possible presence of the parties, then the case was transferred to the head of the department, which either agreed with the decree or sent for refinement or independently delivered another solution. If no appeal was filed within a three-day period, the decision signed by the head was sent to the burgomaster, who once again reviewed the case, listened to, if any, objections of the parties and made the decision. This decision could not be appealed, but it could be changed by the Orcestandadur, which was the last instance of consideration in each individual case. And only after the approval of this instance, the punishment was carried out by the executor of the legal department (in case of imposition of a fine) or by the police (in the case of arrest or forced labor).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІсторія;-
dc.subjectправовий відділuk_UA
dc.subjectспірuk_UA
dc.subjectсудuk_UA
dc.subjectстягненняuk_UA
dc.subjectзаяваuk_UA
dc.subjectштрафuk_UA
dc.subjectlegal departmentuk_UA
dc.subjectdisputeuk_UA
dc.subjectcourtuk_UA
dc.subjectenforcementuk_UA
dc.subjectstatementuk_UA
dc.subjectfineuk_UA
dc.titleОсобливості функціонування правових відділів органів місцевого управління північно-східних регіонів окупованої України (1941–1943 рр.)uk_UA
dc.title.alternativeFUNCTIONING PECULIARITIES OF THE LOCAL GOVERNING BODIES’ LEGAL DEPARTMENTS IN THE NORTH-EAST REGIONS OF OCCUPIED UKRAINE (1941–1943)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія. 2019. Вип. 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IVANENKO.pdf152,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.