Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/152
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ялліна, В. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2011-09-15T10:14:14Z | - |
dc.date.available | 2011-09-15T10:14:14Z | - |
dc.date.issued | 2010-10 | - |
dc.identifier.citation | Ялліна, В. Л. Витоки розвитку ідей розумового виховання у вітчизняній педагогічній думці (ІХ-ХІХ ст.) / В. Л. Ялліна // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 28-32. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/152 | - |
dc.description.abstract | Розкрито витоки ідей розумового виховання у вітчизняній педагогічній думці. Показано роль розумового виховання у формуванні світогляду дитини, її розумовому розвитку, стимулюванні самостійності й активності у навчанні. Висвітлено внесок провідних вітчизняних діячів освіти (Ф. Прокопович, Г. Сковорода, М. Пирогов, К. Ушинський, С. Миропольський та ін.) щодо визначення сутності, завдань, засобів, форм і методів розумового виховання учнів. Обґрунтовано причини особливої уваги педагогів до ролі вчителя в розумовому вихованні. | en_US |
dc.description.abstract | Раскрыты истоки идей умственного воспитания в отечественной педагогической мысли. Показана роль умственного воспитания в формировании мировоззрения ребенка, его умственного развития, стимулировании самостоятельности и активности в обучении. Освещен вклад видных представителей педагогической мысли (Ф. Прокопович, Г. Сковорода, Н. Пирогов, К. Ушинский, С. Миропольский и др.) на сущность, задачи, способы, формы и методы умственного воспитания учеников. Обоснованы причины особого внимания педагогов к роли учителя в умственном воспитании. | en_US |
dc.description.abstract | Source of intellectual upbringing ideas development in Ukrainian pedagogical thought have been presented. The role of intellectual education in forming the outlook, mentality, encouraging self-managed activity of a child have been illustrated. The contribution of the progressive Ukrainian pedagogues (F. Prokopovich, G. Skovoroda, K. Ushinskiy, S. Miropolskiy and others) into formulating the main point, problems, methods of intellectual education have been revealed. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | en_US |
dc.subject | розумове виховання | en_US |
dc.subject | навчання | en_US |
dc.subject | розвиток розуму | en_US |
dc.subject | методи | en_US |
dc.title | Витоки розвитку ідей розумового виховання у вітчизняній педагогічній думці (ІХ–ХІХ ст.) | en_US |
dc.title.alternative | Истоки развития идей умственного воспитания в отечественной педагогической мысли (ІХ–ХІХ ст.) | en_US |
dc.title.alternative | Source of intellectual upbringing ideas development in ukrainian pedagogical thought (ІХ–ХІХ centuries) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.rights.holder | © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка" | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Jallina.pdf | 111,18 kB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.