Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯлліна, В. Л.-
dc.date.accessioned2011-09-15T10:14:14Z-
dc.date.available2011-09-15T10:14:14Z-
dc.date.issued2010-10-
dc.identifier.citationЯлліна, В. Л. Витоки розвитку ідей розумового виховання у вітчизняній педагогічній думці (ІХ-ХІХ ст.) / В. Л. Ялліна // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 28-32.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/152-
dc.description.abstractРозкрито витоки ідей розумового виховання у вітчизняній педагогічній думці. Показано роль розумового виховання у формуванні світогляду дитини, її розумовому розвитку, стимулюванні самостійності й активності у навчанні. Висвітлено внесок провідних вітчизняних діячів освіти (Ф. Прокопович, Г. Сковорода, М. Пирогов, К. Ушинський, С. Миропольський та ін.) щодо визначення сутності, завдань, засобів, форм і методів розумового виховання учнів. Обґрунтовано причини особливої уваги педагогів до ролі вчителя в розумовому вихованні.en_US
dc.description.abstractРаскрыты истоки идей умственного воспитания в отечественной педагогической мысли. Показана роль умственного воспитания в формировании мировоззрения ребенка, его умственного развития, стимулировании самостоятельности и активности в обучении. Освещен вклад видных представителей педагогической мысли (Ф. Прокопович, Г. Сковорода, Н. Пирогов, К. Ушинский, С. Миропольский и др.) на сущность, задачи, способы, формы и методы умственного воспитания учеников. Обоснованы причины особого внимания педагогов к роли учителя в умственном воспитании.en_US
dc.description.abstractSource of intellectual upbringing ideas development in Ukrainian pedagogical thought have been presented. The role of intellectual education in forming the outlook, mentality, encouraging self-managed activity of a child have been illustrated. The contribution of the progressive Ukrainian pedagogues (F. Prokopovich, G. Skovoroda, K. Ushinskiy, S. Miropolskiy and others) into formulating the main point, problems, methods of intellectual education have been revealed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectрозумове вихованняen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.subjectрозвиток розумуen_US
dc.subjectметодиen_US
dc.titleВитоки розвитку ідей розумового виховання у вітчизняній педагогічній думці (ІХ–ХІХ ст.)en_US
dc.title.alternativeИстоки развития идей умственного воспитания в отечественной педагогической мысли (ІХ–ХІХ ст.)en_US
dc.title.alternativeSource of intellectual upbringing ideas development in ukrainian pedagogical thought (ІХ–ХІХ centuries)en_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Jallina.pdf111,18 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.