Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1536
Назва: Формування готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців зі спортивно-оздоровчого туризму у вищих навчальних закладах.
Інші назви: Формирование готовности к профессиональной деятельности будущих специалистов по спортивно-оздоровительному туризму в высших учебных заведениях.
The readiness formation to the future specialists professional activity for sport health tourism in high schools.
Автори: Шафранський, Володимир Васильович
Бібліографічний опис: Шафранський, В.В. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців зі спортивно-оздоровчого туризму у вищих навчальних закладах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Володимир Васильович Шафранський ; ТНПУ ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2011. – 20 с.
Дата публікації: 29-кві-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: спортивно-оздоровча діяльність
готовність до спортивно-оздоровчого туризму
програма підготовки
модель формування готовності до професійної діяльності
теоретична і практична підготовка
педагогічні умови
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено проблемі підготовки майбутніх фахівців зі спортивно-оздоровчого туризму. У роботі подаються основні вимоги до фахівців сфери туризму та особливості туристської освіти у вищих навчальних закладах. Визначено сутність і зміст компонентів готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців зі спортивно-оздоровчого туризму та охарактеризовано критерії, показники і рівні їх прояву. Запропоновано модель підготовки студентів факультету туризму до спортивно-оздоровчої діяльності, психолого-педагогічні умови її реалізації, а також програму і методику формування готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців зі спортивно-оздоровчого туризму. Основні результати дослідження підтвердили ефективність запропонованої моделі формування готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців зі спортивно-оздоровчого туризму у вищих навчальних закладах.
В диссертации исследуется проблема подготовки будущих специалистов к спортивно-оздоровительной деятельности. В соответствии с целями и задачами исследования определены теоретические основы подготовки специалистов спортивно-оздоровительного туризма. В работе подчеркивается необходимость формирования готовности к профессиональной деятельности будущих специалистов спортивно-оздоровительного туризма на основе личностно-ориентированного подхода. Готовность специалиста спортивно-оздоровительного туризма определена как процесс, который отображает научно и методически обоснованные мероприятия, которые направлены на формирование уровня профессиональной компетентности личности, необходимого для организации спортивно-оздоровительного туризма разных групп населения региона и успешной работы у всех отраслях активного туризма с учетом современных условий рынка труда.
The research work is devoted to the problem of future specialists training in sport-health tourism. The basic requirements for the specialists in tourism sphere and peculiarities of tourist education in high schools are given in this work. The essence and contents of components readiness for future specialists professional activity in sport-health tourism are determined and criteria, indexes and levels of their display are characterized. The model of the students training system of tourism faculty for sport health activity, psychological and pedagogical conditions of its realization, and also program and methods of the formation of future specialists readiness to the professional activity in sport-health tourism are offered. The basic results of scientific work have confirmed the effectiveness of the offered model of readiness formation to the future specialists professional activity in sport-health tourism in high schools.
Опис: Захист відбувся 31 травня 2011 р. о 12.30 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.03 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: зала засідань (каб. №30), вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1536
Розташовується у зібраннях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шафранський В. В..pdf328,27 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.