Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1539
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШимків, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2012-02-09T13:20:44Z-
dc.date.available2012-02-09T13:20:44Z-
dc.date.issued2008-09-29-
dc.identifier.citationШимків, І. В. Моніторинг якості освіти в школах Німеччини другої половини ХХ століття : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / І. В. Шимків ; І.В.Шимків ; ТНПУ ім. В.Гнатюка. – Тернопіль, 2008. – 20 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1539-
dc.descriptionЗахист відбувся 30 жовтня 2008 р. о 12.00 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027, зала засідань. З дисертацією можна ознайомитись у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М.Кривоноса, 2, м.Тернопіль, 46027.uk_UA
dc.description.abstractДисертаційне дослідження присвячене історико-педагогічному аналізу системи моніторингу якості освіти в школах Німеччини другої половини ХХ століття. Результатом дослідження стало з’ясування сутності, основних напрямів, змісту і форм організації моніторингу якості освіти в Німеччині як механізму регулярного спостереження за рівнем засвоєння знань та вмінь учнів у процесі навчання, виявлення відхилень від освітніх стандартів та прийняття адекватних ситуації управлінських рішень у контексті створення умов для якісної освіти. Висвітлено провідні тенденції історичного розвитку системи контролю знань учнів у школах Німеччини, проаналізовано особливості здійснення моніторингу якості освіти в цій країні в умовах характерних для досліджуваного періоду земельних розмежувань. Охарактеризовано нові підходи до оцінювання успішності учнів в умовах відкритих форм навчання, в яких проглядається ідея максимального розвитку потенціалу і стимулювання творчих здібностей учнів з огляду на їх самовизначення, самоутвердження та самореалізацію.uk_UA
dc.description.abstractДиссертационное исследование посвящено историко-педагогическому анализу системы мониторинга качества образования в школах Германии во второй половине ХХ века. В результате исследования определены сущность, основные направления, содержание и формы организации мониторинга качества образования в Германии как механизма регулярного слежения за уровнем усвоения знаний и умений учащихся в процессе обучения, выявления отклонений от образовательных стандартов и принятия адекватных ситуации управленческих решений в контексте формирования условий для качественного образования. Отражены ведущие тенденции исторического развития системы контроля знаний учащихся в школах Германии, проанализированы особенности организации мониторинга качества образования в этой стране с учетом существования двух германских государств с различным социально-политическим строем.uk_UA
dc.description.abstractDissertational study is devoted to historical-pedagogical analysis of the system of monitoring of education quality at schools of Germany of the second half of the XXth century. Finding-out of essence, main directions, content and forms of monitoring organization of the education quality in Germany as a mechanism of regular supervision under the level of mastering knowledge and abilities of pupils in the process of training, revealing of deviations from educational standards and making administrative decisions adequate to a situation in a context of creation of conditions for a quality education became the result of study.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectмоніторинг якості освітиuk_UA
dc.subjectпрограми оцінки ефективності освітніх системuk_UA
dc.subjectконтроль успішності учнівuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтовані технології оцінювання успішності учнівuk_UA
dc.titleМоніторинг якості освіти в школах Німеччини другої половини ХХ століття.uk_UA
dc.title.alternativeМониторинг качества образования в школах Германии во второй половине ХХ столетия.uk_UA
dc.title.alternativeMonitoring of education quality at schools of Germany of the second half of the XXth century.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:13.00.01 - Загальна педагогіка та історія педагогіки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шимків І. В..pdf293,62 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.