Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1539
Title: Моніторинг якості освіти в школах Німеччини другої половини ХХ століття.
Other Titles: Мониторинг качества образования в школах Германии во второй половине ХХ столетия.
Monitoring of education quality at schools of Germany of the second half of the XXth century.
Authors: Шимків, Інна Василівна
Bibliographic description (Ukraine): Шимків, І. В. Моніторинг якості освіти в школах Німеччини другої половини ХХ століття : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / І. В. Шимків ; І.В.Шимків ; ТНПУ ім. В.Гнатюка. – Тернопіль, 2008. – 20 с.
Issue Date: 29-Sep-2008
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: якість освіти
моніторинг якості освіти
програми оцінки ефективності освітніх систем
контроль успішності учнів
особистісно орієнтовані технології оцінювання успішності учнів
Abstract: Дисертаційне дослідження присвячене історико-педагогічному аналізу системи моніторингу якості освіти в школах Німеччини другої половини ХХ століття. Результатом дослідження стало з’ясування сутності, основних напрямів, змісту і форм організації моніторингу якості освіти в Німеччині як механізму регулярного спостереження за рівнем засвоєння знань та вмінь учнів у процесі навчання, виявлення відхилень від освітніх стандартів та прийняття адекватних ситуації управлінських рішень у контексті створення умов для якісної освіти. Висвітлено провідні тенденції історичного розвитку системи контролю знань учнів у школах Німеччини, проаналізовано особливості здійснення моніторингу якості освіти в цій країні в умовах характерних для досліджуваного періоду земельних розмежувань. Охарактеризовано нові підходи до оцінювання успішності учнів в умовах відкритих форм навчання, в яких проглядається ідея максимального розвитку потенціалу і стимулювання творчих здібностей учнів з огляду на їх самовизначення, самоутвердження та самореалізацію.
Диссертационное исследование посвящено историко-педагогическому анализу системы мониторинга качества образования в школах Германии во второй половине ХХ века. В результате исследования определены сущность, основные направления, содержание и формы организации мониторинга качества образования в Германии как механизма регулярного слежения за уровнем усвоения знаний и умений учащихся в процессе обучения, выявления отклонений от образовательных стандартов и принятия адекватных ситуации управленческих решений в контексте формирования условий для качественного образования. Отражены ведущие тенденции исторического развития системы контроля знаний учащихся в школах Германии, проанализированы особенности организации мониторинга качества образования в этой стране с учетом существования двух германских государств с различным социально-политическим строем.
Dissertational study is devoted to historical-pedagogical analysis of the system of monitoring of education quality at schools of Germany of the second half of the XXth century. Finding-out of essence, main directions, content and forms of monitoring organization of the education quality in Germany as a mechanism of regular supervision under the level of mastering knowledge and abilities of pupils in the process of training, revealing of deviations from educational standards and making administrative decisions adequate to a situation in a context of creation of conditions for a quality education became the result of study.
Description: Захист відбувся 30 жовтня 2008 р. о 12.00 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027, зала засідань. З дисертацією можна ознайомитись у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М.Кривоноса, 2, м.Тернопіль, 46027.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1539
Appears in Collections:13.00.01 - Загальна педагогіка та історія педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шимків І. В..pdf293,62 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.