Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1547
Назва: Структурування змісту інтегративного підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей.
Інші назви: Структурирование содержания интегрированого учебника иностранных языков для будущих специалистов инженерных специальностей.
The structuring of content of the integrative textbook of foreign languages for future specialists in engineering.
Автори: Ключковська, Ірина Михайлівна
Бібліографічний опис: Структурування змісту інтегративного підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей : Автореф. дис. ... канд. пед. наук: Спец. 13.00.04 - теорія і методика проф. освіти / І. М. Ключковська ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. – Тернопіль, 2006. – 20 с.
Дата публікації: 20-січ-2006
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: професійна підготовка інженерів
інтегративний підручник
концепція підручника
модель підручника
структурування змісту підручника
іноземні мови
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше обгрунтовано концепцію інтегративного підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей; загальнонаукові і методологічні підходи до структуризації змісту інтегративного підручника; конкретизовано вимоги до змісту і критерії ефективності функціонування підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей; обґрунтовано принципи та розроблена модель структурування змісту інтегративного підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей. На практичному рівні розроблено авторську програму навчання іноземних мов на основі ідей інтегративного підручника; розроблено експериментальний розділ інтегративного підручника мови для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей, навчальні посібники з англійської і французької мов, а також відповідні навчальні програми.
Диссертация посвящена проблеме структуризации содержания учебника из иностранных языков как средства реализации интегративного подхода к подготовке специалистов в высших технических учебных заведениях. Общая гипотеза исследования предусматривает формирование целостности четырех базовых навыков и умений из иностранного языка (чтение, говорение, аудирование и письмо) при условиях выделения доминирующей (интегрирующей) функции учебника; профессиональной направленности содержания и заданий интегративного учебника; вариативности интегративного учебника с учетом реального неравенства первичной подготовки, способностей, интеллектуальных возможностей и познавательных интересов студентов; обоснования критериев эффективности функционирования учебника из иностранных языков для будущих специалистов инженерных специальностей.
The thesis introduces and deals with the innovative idea of the integrative textbook of foreign languages for future specialists in engineering; conceptual and methodological approaches to the structuring of content are studied; requirements to the content and the criteria for the efficient functioning of the textbook of foreign languages for future specialists in engineering are delineated; the principles and the model of structuring of content of the textbook of foreign languages for future specialists in engineering are elaborated. At the practical level the author has introduced and developed an innovative program for teaching foreign languages on the basis of the integrative textbook concept; the experimental chapter of the integrative textbook for future specialists in engineering has been developed as well as handbooks in the French and English languages, and the respective syllabi.
Опис: Захист відбувся 23 лютого о 12.00 на засіданні спеціалізованої вченої ради Д58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: 46027, м.Тернопіль, вул. М.Кривоноса, 2. З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка (46027, м.Тернопіль, вул. М.Кривоноса, 2).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1547
Розташовується у зібраннях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Klouchkovska.pdf397,86 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.