Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15533
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грубінко, Василь Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-17T10:50:16Z | - |
dc.date.available | 2020-06-17T10:50:16Z | - |
dc.date.issued | 2020-05-14 | - |
dc.identifier.citation | Грубінко В. В. Парадигма системно-функціонального підходу при формуванні змісту та викладанні навчальних дисциплін спеціальності «Природничі науки» // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14 травня 2020 р., м. Тернопіль). Тернопіль, 2020. С. 204-210 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15533 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.title | Парадигма системно-функціонального підходу при формуванні змісту та викладанні навчальних дисциплін спеціальності «Природничі науки» | uk_UA |
dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
66_Hrubinko.pdf | 122,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.