Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрубінко, Василь Васильович-
dc.date.accessioned2020-06-17T10:50:16Z-
dc.date.available2020-06-17T10:50:16Z-
dc.date.issued2020-05-14-
dc.identifier.citationГрубінко В. В. Парадигма системно-функціонального підходу при формуванні змісту та викладанні навчальних дисциплін спеціальності «Природничі науки» // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14 травня 2020 р., м. Тернопіль). Тернопіль, 2020. С. 204-210uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15533-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleПарадигма системно-функціонального підходу при формуванні змісту та викладанні навчальних дисциплін спеціальності «Природничі науки»uk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
66_Hrubinko.pdf122,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.