Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15534
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепанюк, Алла Василівна-
dc.contributor.authorСтепанюк, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-06-17T10:52:47Z-
dc.date.available2020-06-17T10:52:47Z-
dc.date.issued2020-05-14-
dc.identifier.citationСтепанюк А. В., Степанюк Т. О. Інтеграційно-системний підхід як основа проєктування підготовки магістрів спеціальності Середня освіта (Природничі науки) // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14 травня 2020 р., м. Тернопіль). Тернопіль, 2020. С. 210-214uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15534-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleІнтеграційно-системний підхід як основа проєктування підготовки магістрів спеціальності Середня освіта (Природничі науки)uk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67_Stepaniuk_Stepaniuk.pdf96,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.