Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : [70] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнародного форуму управлінської діяльності (18-19 травня 2019 року, м. Тернопіль). Тернопіль : КРОК, 2019. 361 с.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 70 з 70
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2019-05-18Теоретичні аспекти проблеми професійного саморозвитку педагогаЧайка, Володимир Мирославович
2019-05-18Освітній вектор керівника закладу в структурі шкільних системОстапчук, О. М.
2019-05-18Управління закладом освіти як проектно- орієнтованою організацієюРябова, З. В.
2019-05-18Управління процесом формування психологічно безпечного освітнього середовища в закладі загальної середньої освітиМешко, Галина Михайлівна; Мешко, Олександр Іванович
2019-05-18Керівник сфери освіти у гендерній парадигмі: виклики часуКравець, Володимир Петрович
2019-05-18Трансформація ідей модернізації системи підвищення кваліфікації у контексті функціонування ТОВ «Академія інноваційного розвитку освіти»Клясен, Н. Л.
2019-05-18Закономірності та принципи моделювання розвитку авторської школиЗавалевський, Ю. І.; Мариновська, О. Я.
2019-05-18Модернізовані функції керівника закладу освіти у контексті цивілізаційних та освітніх викликівZaťko, Jozef; Боднар, О. С.
2019-05-18MANAGEMENT vs LEADERSHIP: MODEL OF ADMINISTRATION STYLE AT A PROGRESSIVE AND INNOVATIVE UNIVERSITYFalfushynska, H.; Buyak, B.; Tereshchuk, G.; Kravets, V.
2019-05-18POLISH UNIVERSITIES IN THE MARKET ECONOMY. NEW STRATEGIES SHAPING NEW SPACES OF KNOWLEDGEKudlacz, Michal
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 70 з 70