Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1557
Название: Становлення і розвиток музичного виховання в Закарпатті (1919–1939 рр.).
Другие названия: Становление и развитие музыкального воспитания в За¬кар¬патье (1919–1939 гг.).
The formation and development of musical education in Trans-Carpathian Region (1919–1939).
Авторы: Юрош, Олена Миколаївна
Библиографическое описание: Юрош, О.М. Становлення і розвиток музичного виховання в Закарпатті (1919-1939 рр.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / Олена Миколаївна Юрош ; ТНПУ ім. В.Гнатюка. – Тернопіль, 2009. – 20 с.
Дата публикации: 25-фев-2009
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: музичне виховання в Закарпатті (1919–1939)
становлення і розвиток музичного виховання
музичний зміст
музичний репертуар Закарпаття
співаники
музичні освітні осередки Закарпаття
музичний фольклор
уроки співів
музична підготовка
Краткий осмотр (реферат): У дисертації вперше критично осмислено становлення і розвиток музичного виховання в Закарпатті; проаналізовано зміст музичного репертуару на основі цілісного масиву музичних видань («Співаники»); розкрито внесок провідних педагогів Закарпаття у реалізацію підготовки вчителів музики; простежено еволюцію української національної самосвідомості крізь призму патріотичного виховання дітей на рівні музичної освіти у шкільних і молодіжних об’єднаннях («Пласт», хорові колективи «Просвіти»); вивчено концептуальні підходи та виявлено визначальні тенденції й закономірності розвитку музичного виховання в Закарпатті на рівні музичної школи С.Дністрянської, початкових, горожанських, реальних шкіл, Берегівської, Ужгородської, Мукачівської, Хустської гімназій, учительських семінарій, Ужгородської та Мукачівської торговельних академій; до наукового обігу введено невідомі та досі маловідомі факти, а також матеріали, що розширюють перспективи досліджуваної проблематики у контекстуальному вимірі; окреслено можливості використання в сучасних умовах досвіду музичного виховання у Закарпатті, набутого у 1919–1939 рр.
В диссертации впервые критически рассмотрены вопросы о становлении и развитии музыкального воспитания в Закарпатье; проанализировано содержание музыкального репертуара на основании целостного массива музыкальных изданий; раскрыт вклад ведущих педагогов Закарпатья в осуществление подготовки учителей музыки; прослежена эволюция украинского национального самосознания сквозь призму патриотического воспитания детей на уровне музыкального образования в школьных и молодежных объединениях («Пласт», хоровые коллективы «Просвиты»); изучены концептуальные подходы и обнаружены определяющие тенденции и закономерности развития музыкального воспитания в Закарпатье на уровне показательной деятельности музыкальной школы С.Днистрянской, а также начальных, горожанских, реальных школ, Береговской, Ужгородской, Мукачевской, Хустской гимназий, учительских семинарий, Ужгородской и Мукачевской торговельных академий; в научный обиход введены неизвестные и до сих пор малоизвестные факты, материалы, ко¬торые расширяют перспективы исследуемой проблематики в контекстуальном измерении; очерчены возможности использования в современных условиях опыта музыкального воспитания в Закарпатье, накопленного в 1919–1939 гг.
In the thesis several tasks were realized: it was interpreted the genesis, formation and development of musical education in Trans-Carpathia; it was analyzed the content of musical repertory on the basis of entire set of musical issues («Spivanyky»); it was revealed the contribution of prominent pedagogues of Trans-Carpathia in the realization of music teachers’ preparation; it was observed the evolution of Ukrainian national self-consciousness through the prism of children’s patriotic upbringing on a level of musical education in school and youth associations («Plast», chorus «Prosvita»); it was studied the conceptual approaches and revealed the main tendencies and rules of musical education in Trans-Carpathia on a level of S.Dnistryanska’s music school, primary and real schools, Berehove, Uzhgorod, Mukachiv, Khust grammar schools, teacher seminaries, Uzhgorod and Mukachiv commercial academies; it was used unknown and little known facts and materials to extend the sight of the investigated problems in the contextual dimension; it was outlined the possibilities of usage of experience in musical education in Transcarpathia, gained during 1919–1939, under modern conditions.
Описание: Захист відбувся «26» березня 2009 р. о 14.30 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М.Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027, зала засідань. Із дисертацією можна ознайомитись у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М.Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1557
Располагается в коллекциях:13.00.01 - Загальна педагогіка та історія педагогіки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Юрош О. М..pdf335,63 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.