Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБала, Т. П.-
dc.date.accessioned2020-06-22T13:26:49Z-
dc.date.available2020-06-22T13:26:49Z-
dc.date.issued2019-05-18-
dc.identifier.citationБала Т. П. Специфіка управління освітнім процесом у початкові школі // Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнародного форуму управлінської діяльності (18-19 травня 2019 року, м. Тернопіль). Тернопіль : Крок, 2019. С. 152–156.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-692-527-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15647-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКрокuk_UA
dc.titleСпецифіка управління освітнім процесом у початкові школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bala.pdf66,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.