Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15650
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВихор, Світлана Теодозіївна-
dc.contributor.authorКолінець, Галина Григорівна-
dc.date.accessioned2020-06-22T13:47:24Z-
dc.date.available2020-06-22T13:47:24Z-
dc.date.issued2019-05-18-
dc.identifier.citationВихор С. Т., Колінець Г. Г. Етапи включення гендерної стратегії в управління закладом загальної середньої освіти // Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнародного форуму управлінської діяльності (18-19 травня 2019 року, м. Тернопіль). Тернопіль : Крок, 2019. С. 165–168.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-692-527-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15650-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКрокuk_UA
dc.titleЕтапи включення гендерної стратегії в управління закладом загальної середньої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vykhor_Kolinets.pdf61,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.