Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15678
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопович, Х. С.-
dc.date.accessioned2020-06-23T06:48:19Z-
dc.date.available2020-06-23T06:48:19Z-
dc.date.issued2019-05-18-
dc.identifier.citationПопович Х. С. Розвиток проектної культури педагогів // Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнародного форуму управлінської діяльності (18-19 травня 2019 року, м. Тернопіль). Тернопіль : Крок, 2019. С. 249–252.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-692-527-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15678-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКрокuk_UA
dc.titleРозвиток проектної культури педагогівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Popovych.pdf59,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.