Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеньовська, Надія Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-06-23T06:55:20Z-
dc.date.available2020-06-23T06:55:20Z-
dc.date.issued2019-05-18-
dc.identifier.citationСеньовська Н. Л. Нова українська школа: досвід і перспективи (на матеріалі діяльності Гримайлівської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. І. Пулюя за І семестр 2018-2019 навчального року) // Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнародного форуму управлінської діяльності (18-19 травня 2019 року, м. Тернопіль). Тернопіль : Крок, 2019. С. 253–257.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-692-527-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15679-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКрокuk_UA
dc.titleНова українська школа: досвід і перспективи (на матеріалі діяльності Гримайлівської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. І. Пулюя за І семестр 2018-2019 навчального року)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Senovska.pdf68,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.