Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15773
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБойко, Ганна-
dc.date.accessioned2020-06-30T11:12:09Z-
dc.date.available2020-06-30T11:12:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБойко Г. Експериментальна перевірка методики формування у майбутніх фахівців з харчових технологій англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1. С. 144-154uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.otherDOI : 10.25128/2415-3605.20.1. 20-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15773-
dc.description.abstractУ статті наведено результати методичного експерименту, організованого з метою перевірки ефективності методики формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні у майбутніх фахівців з харчових технологій у процесі самостійної роботи. Визначено гіпотезу, об’єкт, суб’єкт та завдання експерименту, експериментальний матеріал, варійовану та неварійовані величини, фази експерименту (організація, реалізація, констатація отриманих даних) та характер експерименту (основний, природний, відкритий, вертикально-горизонтальний). Відповідно до гіпотези експерименту, формування формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному у майбутніх фахівців з харчових технологій буде ефективнішим за умов використання в якості засобу навчання спеціально відібраного автентичного відеоматеріалу, реалізації навчання на основі розробленої підсистеми професійно спрямованих вправ, вибору оптимальнішого варіанту організації навчання на підготовчому етапі. Проаналізовано результати передекспериментального і післяекспериментального зрізів шляхом визначення коефіцієнта навченості, визначеного В. П. Безпальком. Інтерпретовано результати експериментального навчання за допомогою кутового перетворення Фішера. Цифрові показники передекспериментального зрізу показали, що студенти в обох експериментальних групах мали приблизно однаковий низький рівень сформованості англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні. Показники післяекспериментального зрізу демонструють зростання у студентів експериментальних груп рівня сформованості англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні. Відповідно отриманих даних один з запропонованих варіантів методики виявився більш ефективним.uk_UA
dc.description.abstractПриведены результаты методического эксперимента, организованного с целью проверки эффективности методики формирования англоязычной компетентности в профессионально ориентированной монологической речи у будущих специалистов по пищевым технологиям в процессе самостоятельной работы. Определены гипотеза, объект, субъект и задания эксперимента, экспериментальный материал, варьированные и неварьированная величины, фазы эксперимента (организация, реализация, констатация полученных данных) и характер эксперимента (основной, естественный, открытый, вертикально-горизонтальный). Соответственно с гипотезой эксперимента, формирования англоязычной компетентности в профессионально ориентированной монологической речи будет эффективнее при условии использования в качестве средства обучения специально отобранного аутентичного видеоматериала, реализации обучения на основе разработанной подсистемы профессионально ориентированных упражнений, выбора оптимального варианта организации обучения на подготовительном этапе. Были проанализированы результаты предэкспериментального и послеэкспериментального срезов методом определения коэффициента обученности. Были интерпретированы результаты экспериментального обучения с помощью углового преобразования Фишера. Цифровые показатели предэкспериментального среза показали, что студенты, в обеих экспериментальных групп имели приблизительно одинаковый низкий уровень сформированности англоязычной компетентности в профессионально ориентированной монологической речи. Показатели послеэкспериментального среза демонстрируют повышение у студентов уровня сформированности англоязычной компетентности в профессионально ориентированной монологической речи. Соответственно с полученными данными один из предложенных вариантов методики оказался более эффективным.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents the results of experiment organized to test the effectiveness of the methodology for building pre-service food technologist’s speech production competence in the process of self-directed work. The present research is based on the using of the following methods: studying and analyzing scientific publication on methodological experiment, observing the process of training, conducting methodological experiment, interpreting the results of experiment with the help of the methods of mathematical statistic. The hypothesis, the object, the subject, the task of the experiment, experimental materials, the varied and non-varied values, the experimental phases (organization, realization and dates constatation), the experiment nature (base, natural, opened, vertical-horizontal) are outlined. According to the hypothesis of the experiment the building pre-service food technologist’s speech production competence will be more effective provided by the using of special selected authentical professional oriented video texts, realization of the studying on the base of the professional oriented exercises subsystem, selection of the more optimal variant of studying organization on the stage of preparation. The data of pre-experimental and post- experimental sections are analyzed using the coefficient of the training proposed by V. P. Bespalko. The results of the experimental training using the criterion the Fisher transformation are interpreted. The data of the pre-experimental test declared that students in both experimental groups had the identical low level of speech production competence. The data of the pre-experimental test declared the growth of speech production competence. According to the experiment data one of the methodology variants has been proven to have a higher effect. The experimental testing proves the effectiveness of the methodology for building pre-service food technologist’s speech production competence of future pre-service food technologists as well as the effectiveness of the developed subsystem of exercises.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectметодичний експериментuk_UA
dc.subjectангломовна компетентність в професійно орієнтованому монологічному мовленніuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці з харчових технологійuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectметодический экспериментuk_UA
dc.subjectанглоязычная компетентность в профессионально ориентированной монологической речиuk_UA
dc.subjectбудущие специалисты по пищевым технологиямuk_UA
dc.subjectсамостоятельная работаuk_UA
dc.subjectmethodological experimentuk_UA
dc.subjectspeech production competenceuk_UA
dc.subjectfuture pre-service food technologistsuk_UA
dc.subjectself-directed workuk_UA
dc.titleЕкспериментальна перевірка методики формування у майбутніх фахівців з харчових технологій англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленніuk_UA
dc.title.alternativeЭкспериментальная проверка формирования у будущих специалистов по пищвым технологиям англоязычной компетентности в профессионально ориентированной монологической речиuk_UA
dc.title.alternativeEXPERIMENTAL TESTING OF THE METHODOLOGY OF BUILDING PRE-SERVICE FOOD TECHNOLOGIST’S SPEECH PRODUCTION COMPETENCEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2020, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20_BOYKO.pdf210,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.