Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15811
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKokkali, D.-
dc.date.accessioned2020-08-07T10:39:12Z-
dc.date.available2020-08-07T10:39:12Z-
dc.date.issued2020-03-19-
dc.identifier.citationKokkali D. PEDAGOGICAL AND HISTORICAL APPROACH OF “DISABLED PEOPLE” DEFINITION // Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу : збірник тез ІІ Міжнародної науково-практичної конференції 19 березня 2020 р. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. С. 325-327uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15811-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titlePEDAGOGICAL AND HISTORICAL APPROACH OF “DISABLED PEOPLE” DEFINITIONuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
143_Kokkali.pdf60,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.