Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15976
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШтохман, Л. М.-
dc.date.accessioned2020-10-09T06:22:38Z-
dc.date.available2020-10-09T06:22:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШтохман Л. М. Здійснення зворотного зв’язку при виконанні вправ і завдань на заняттях іноземної мови // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2014. № 4. C. 84–88.uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15976-
dc.description.abstractРозглянуто явище зворотного зв’язку як складова контролю за навчальним процесом і його практичне застосування. Висвітлено функції, принципи та особливості видів і форм контролю в навчанні іноземної мови. Проаналізовано передумови ефективного управління навчальним процесом і перелічено деякі недоліки традиційних способів здійснення зворотного зв’язку згідно з дослідженнями британських педагогів. У цьому контексті, базуючись на працях західних методистів, представлено додаткові альтернативні методи, що сприяють ефективній перевірці виконання завдань студентами на занятті, зокрема зміна ролей, інтерактивна, дружня перевірки тощо. Перелічено й обґрунтовано деякі переваги таких видів перевірки. Встановлено, що заохочення студентів до участі, відповідальності і співпраці дозволяє полегшити та урізноманітнити традиційний процес зворотного зв’язку.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрено явление обратной связи как составляющая контроля за учебным процессом и ее практическое применение. Освещаются функции, принципы и особенности видов и форм контроля в обучении иностранному языку. Проанализированы предпосылки эффективного управления учебным процессом и перечислены некоторые недостатки традиционных способов осуществления обратной связи в соответствии с исследованиями британских педагогов. В этом контексте, основываясь на работах западных методистов, представлены дополнительные альтернативные методы, способствующие эффективной проверке выполнения заданий студентами на занятиях, в частности изменение ролей, интерактивная, дружественная проверка и др. Перечислены и обоснованы некоторые преимущества таких видов проверки. Выявлено, что поощрение студентов к участию, ответственности и сотрудничеству позволяет облегчить и разнообразить традиционный процесс обратной связи.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with a feedback concept as a part of control in educational process. Highlighted are the functions, principles and forms of control in teaching, foreign language in particular. Analyzed are the prerequisites of efficient educational process management and enumerated are some disadvantages of traditional kinds of feedback, according to the investigations of British trainers. In this context, a range of techniques employed by the teacher to facilitate responses from the students to an exercise or task during a foreigh language class described by foreign training coordinators is presented. These are role exchange, interactive, peer checking etc. Some advantages of such kinds of checking are shown and justified. It is revealed that encouraging students to participate, take responsibility and cooperate allows to facilitate and diversify traditional feedback process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectперевіркаuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.subjectзворотний зв’язокuk_UA
dc.subjectобучениеuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectпроверкаuk_UA
dc.subjectзаданиеuk_UA
dc.subjectобратная связьuk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectcontroluk_UA
dc.subjectcheckupuk_UA
dc.subjecttaskuk_UA
dc.subjectfeedbackuk_UA
dc.titleЗдійснення зворотного зв’язку при виконанні вправ і завдань на заняттях іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativeОсуществление обратной святи в ходе выполнения упражнений и заданий по иностранному языкуuk_UA
dc.title.alternativeCONDUCTING FEEDBACK ON EXERCISES AND TASKS AT FOREIGN LANGUAGE CLASSESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Wtohman.pdf180,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.