Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16016
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПопович, Наталія-
dc.date.accessioned2020-10-19T06:10:16Z-
dc.date.available2020-10-19T06:10:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПопович Н. Компетентнісні засади формування професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 4. C. 64–74.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16016-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано компетентнісні засади формування професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики. Проаналізовано сучасні тенденції розвитку педагогічної освіти в Україні у контексті євроінтеграційних процесів. Компетентнісний та особистісний підходи в рамках висвітлення концептуальних положень скepoвaнo нa дoслiджeння фaктopiв, умoв, кpитepiїв якoстi формування професійно-особистісного досвіду майбутніх фахівців, oбґpунтувaння чинникiв, щo спoнукaють студента до самовдосконалення та неперервного професійно-oсoбистiснoгo зpoстaння.uk_UA
dc.description.abstractВ статье обоснована компетентностная основа формирования профессионально-личностного опыта будущего учителя музыки. Проанализированы современные тенденции развития педагогического образования в Украине в контексте евроинтеграционных процессов. Компетентносный и личностный подходы в рамках основных концептуальных положений ориентированы на исследование условий, критериев качества формирования профессионально-личностного опыта будущих специалистов, обоснование факторов, побуждающих студентов к непрерывному профессионально-личностному развитию.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the competency framework formation of professional and personal experience of the future music teachers. Modern trends of development of teacher education in Ukraine, in the context of the European integration processes. Competence and personal approach, within the framework of the provisions of the basic concepts, focused on study of the conditions and criteria of quality of formation of professional and personal experience of future professionals, the rationale for the factors that motivate students to continuous professional and personal development.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectпрофесійно-особистісний досвідuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель музикиuk_UA
dc.subjectпрофессионально-личностный опытuk_UA
dc.subjectкомпетентностьuk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA
dc.subjectбудущий учитель музыкиuk_UA
dc.subjectprofessional and personal experienceuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectvocational traininguk_UA
dc.subjectfuture teacher of musicuk_UA
dc.titleКомпетентнісні засади формування професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музикиuk_UA
dc.title.alternativeКомпетентностные основы формирования профессионально-личностного опыта будущего учителя музыкиuk_UA
dc.title.alternativeTHE COMPETENCE PRINCIPLES OF FORMING PROFESSIONAL EXPERIENCE OF THE FUTURE MUSIC TEACHERuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Popovych.pdf227,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.