Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1607
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНазар-Шевчук, Лілія Йосифівна-
dc.date.accessioned2012-02-27T08:18:53Z-
dc.date.available2012-02-27T08:18:53Z-
dc.date.issued2011-09-
dc.identifier.citationНазар-Шевчук, Л. Й. Світські моделі онтологізму в музиці Василя Барвінського / Л. Й. Назар-Шевчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль, 2011. – Вип. 2. – С. 29-37.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1607-
dc.description.abstractАнтропософські тенденції нового містицизму першої половини ХХ ст. яскраво проявилися не лише в духовних, але й у світських творах В. Барвінського, релігійна свідомість якого як домінтна сфера духовно-етичних констант композитора дозволяє виявити та окреслити світські моделі онтологізму в творчості композитора, зокрема у вокальних поемах «94 Псалом Давида», «Пісня пісень», а також в інших інструментальних циклічних композиціях.uk_UA
dc.description.abstractАнтропософские тенденции нового мистицизма первой половины ХХ в. ярко проявились не только в духовных, но и в светских сочинениях В. Барвинского, религиозное сознание которого как доминантная сфера духовно-этических констант разрешает определить и описать светские модели онтологизма в творчестве композитора, в частности в вокальных поэмах «94 Псалом Давида», «Песня песен», а также в других инструментальных циклических композициях.uk_UA
dc.description.abstractThe anthroposophy trends of the new mysticism in the early 20-th c. became apparent in the sacred as well as in the secular works by V. Barvins’kiy. Barvins’kiy’s religion consciousness was the dominant sphere of his spiritual and ethical statements It allows to define and anylize the secular forms of ontologism in the composer’s creative works in particular in the vocal poems «94 Davyd’s Psalom» and «Song’s Song» as well as the other instrumental cyclic compositions.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectВасиль Барвінськийuk_UA
dc.subjectновий містицизмuk_UA
dc.subjectрелігійна свідомістьuk_UA
dc.subjectсвітські моделі онтологізму в музиці композитораuk_UA
dc.subjectсинергетичний тип драматургіїuk_UA
dc.titleСвітські моделі онтологізму в музиці Василя Барвінського.uk_UA
dc.title.alternativeСветские модели онтологизма в музыке Василия Барвинского.uk_UA
dc.title.alternativeSecular forms of the ontologism in the creative works of Vasyl’ Barvins’kiy.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2011. № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Nazar.pdf277,83 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.