Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16127
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСороколіт, Юлія-
dc.date.accessioned2020-11-12T09:36:54Z-
dc.date.available2020-11-12T09:36:54Z-
dc.date.issued2020-02-18-
dc.identifier.citationСороколіт Ю. Інклюзивне освітнє середовище як один з аспектів соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами // Партнерство взаємодії як фактор підвищення якості освіти : матеріали міжнародного науково-практичного семінару (м. Тернопіль, 18 лютого 2020 р.). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. С. 44-48uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16127-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleІнклюзивне освітнє середовище як один з аспектів соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Партнерство взаємодії як фактор підвищення якості освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13_SOROKOLIT YuLIYa.pdf128,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.