Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16314
Title: Значення навчальної польової практики в заповідних об’єктах для оптимізації підготовки висококваліфікованого фахівця-еколога
Other Titles: THE IMPORTANCE OF EDUCATIONAL FIELD PRACTICE IN RESEARCH OBJECTS FOR OPTIMIZATION OF THE PREPARATION OF A HIGHLY QUALIFIED SPECIALIST-ECOLOGIST
Authors: Чеболда, Ігор Юрійович
Каплун, Іван Григорович
Bibliographic description (Ukraine): Чеболда І., Каплун І. Значення навчальної польової практики в заповідних об’єктах для оптимізації підготовки висококваліфікованого фахівця-еколога // Вісник Тернопільського відділу Українського географічного товариства. Тернопіль : Тайп, 2018. № 2 (Вип. 2). С. 119-123
Issue Date: 2018
Publisher: Тайп
Keywords: польова практика
заповідні обєкти
підготовка
фахівець-еколог
field practice
protected objects
training
specialist-ecologist
Abstract: Проведено аналіз значення в системі практичної підготовки навчальних та виробничій практикам. Серед навчальних особливе місце займають польові практики. Польова практика є невід’ємною складовою навчального процесу підготовки екологів. Студенти-екологи приступають до проходження практики, маючи знання про головні закономірності функціонування літосфери, атмосфери, гідросфери, педосфери та біосфери, про головні екологічні закономірності, про глобальні екологічні проблеми та шляхи їх вирішення. Метою навчальних польових практик є формування, закріплення та актуалізація вмінь студентів щодо визначення екологічного стану території на підставі комплексного аналізу особливостей та закономірностей стану компонентів довкілля.
The analysis of significance in the system of practical training for educational and production practices was conducted. Among the training, a special place is occupied by field practices. Field practice is an integral part of the educational process of preparing environmentalists. Environmental students begin to practice, having knowledge of the main laws of the functioning of the lithosphere, the atmosphere, the hydrosphere, the pedosphere and the biosphere, the main ecological laws, the global environmental problems and the ways of their solution. The purpose of educational field practice is the formation, consolidation and updating of students' skills in determining the ecological status of the territory on the basis of a comprehensive analysis of the peculiarities and regularities of the state of components of the environment.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16314
Appears in Collections:Вісник Тернопільського відділу Українського географічного товариства № 2 (Вип. 2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20_Chebolda_Kaplun.pdf999,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.