Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16377
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМешко, Галина Михайлівна-
dc.contributor.authorМешко, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorТрубавіна, І. М.-
dc.date.accessioned2020-12-23T11:28:21Z-
dc.date.available2020-12-23T11:28:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМешко Г. М., Мешко О. І., Трубавіна І. М. Сучасні технології збереження і зміцнення здоров’я майбутніх учителів // Polish Science Journal. Warsaw:. o. iScience, 2020. Issue 10(31). P. 59-66.uk_UA
dc.identifier.isbn978-83-949403-4-8-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16377-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню сучасних технологій збереження і зміцнення здоров’я студентів-майбутніх учителів. Представлено результати експрес-опитування студентів щодо загального стану їх здоров’я. На основі аналізу психологічної та педагогічної літератури з’ясовано сутність та види здоров’язбережувальних технологій. Визначено аспекти реалізації запропонованої інтегративної технології збереження і зміцнення здоров’я майбутніх учителів, яка має психолого-акмеологічний характер: Описано особливості використання акмеологічних технологій навчання та психоконсультування, технологій ігромоделювання, технологій розвитку аутопсихологічної компетентності, що спрямовуються на розвиток суб’єктності майбутнього вчителя, підвищення рівня його стресостійкості, формування саногенного мислення і використовуються у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін, а також в діяльності групи психолого-педагогічного тренінгу. Схарактеризовано методи цілеспрямованого психологічного впливу на мотиваційну сферу особистості студента, що дають змогу керувати його здоров’язбережувальною діяльністю. Визначено необхідність розроблення теоретичних і практичних засад створення здоров’язбережувальної педагогічної системи закладу вищої освіти, яка має охоплювати моніторинг стану здоров’я студентів-майбутніх учителів, медичну профілактику, психологічний супровід, профілактичні та оздоровчі заходи, використання сучасних технологій формування конструктивних копінг-стратегій майбутніх учителів, підвищення рівня їх стресостійкості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisheriScienceuk_UA
dc.subjectздоров’я студентівuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectпрофесійне здоров’яuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїuk_UA
dc.subjectакмеологічні технологіїuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.titleСучасні технології збереження і зміцнення здоров’я майбутніх учителівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Meshko_HM_2020_03.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.