Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/165
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Орлова, О. П. | - |
dc.date.accessioned | 2011-09-15T11:28:05Z | - |
dc.date.available | 2011-09-15T11:28:05Z | - |
dc.date.issued | 2010-10 | - |
dc.identifier.citation | Орлова, О. П. Формування мовленнєвого етикету і культури діалогічного спілкування студентів вищих навчальних закладів (на матеріалі української та німецької мов) / О. П. Орлова // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 97-103. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/165 | - |
dc.description.abstract | У статті йдеться про використання міжпредметних зв’язків у формуванні мовленнєвого етикету і культури діалогічного спілкування студентів вузів на заняттях з української та німецької мови за професійним спрямуванням. Такий взаємозв’язок позитивно впливає на засвоєння знань із предмета дослідження та формування мовленнєвоетикетних умінь і навичок. Подано результати констатувального зрізу і запропоновано шляхи подолання труднощів у вивченні українського та німецького діалогічного спілкування. | en_US |
dc.description.abstract | В статье говорится об использовании межпредметных связей в формировании речевого этикета и культуры диалогического общения студентов вузов на занятиях по украинскому и немецкому языку с профессиональным направлением. Такая взаимосвязь положительно влияет на усвоение знаний по предмету исследования и формирование этикетноречевых умений и навыков. Предложено результаты костатирующего среза и пути преодоления трудностей в обучении украинскому и немецкому диалогическому общению. | en_US |
dc.description.abstract | The article deals with using intersubject connections in the process of forming student’s speech etiquette and culture of dialogue communication at Ukrainian and German language lessons at higher educational establishments. This intercommunication positively influences mastering of knowledge of research subject and forming of speech etiquette abilities and skills. The results of the stating phase have been presented and methods of overcoming of difficulties in the study of Ukrainian and German dialogue speech have been suggested. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | en_US |
dc.subject | українське і німецьке діалогічне мовлення | en_US |
dc.subject | мовленнєвий етикет | en_US |
dc.subject | культура спілкування | en_US |
dc.subject | комунікативні вправи | en_US |
dc.subject | форми мовленнєвого етикету | en_US |
dc.title | Формування мовленнєвого етикету і культури діалогічного спілкування студентів вищих навчальних закладів (на матеріалі української та німецької мов) | en_US |
dc.title.alternative | Формирование речевого этикета и культуры диалогического общения студентов высших учебных заведений (на материале украинского и немецкого языков) | en_US |
dc.title.alternative | Forming student’s speech etiquette and culture of dialogue communication in higher educational establishments (on the basis of ukrainian and german languages) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.rights.holder | © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка" | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Orlova.pdf | 134,85 kB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.