Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/165
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОрлова, О. П.-
dc.date.accessioned2011-09-15T11:28:05Z-
dc.date.available2011-09-15T11:28:05Z-
dc.date.issued2010-10-
dc.identifier.citationОрлова, О. П. Формування мовленнєвого етикету і культури діалогічного спілкування студентів вищих навчальних закладів (на матеріалі української та німецької мов) / О. П. Орлова // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 97-103.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/165-
dc.description.abstractУ статті йдеться про використання міжпредметних зв’язків у формуванні мовленнєвого етикету і культури діалогічного спілкування студентів вузів на заняттях з української та німецької мови за професійним спрямуванням. Такий взаємозв’язок позитивно впливає на засвоєння знань із предмета дослідження та формування мовленнєвоетикетних умінь і навичок. Подано результати констатувального зрізу і запропоновано шляхи подолання труднощів у вивченні українського та німецького діалогічного спілкування.en_US
dc.description.abstractВ статье говорится об использовании межпредметных связей в формировании речевого этикета и культуры диалогического общения студентов вузов на занятиях по украинскому и немецкому языку с профессиональным направлением. Такая взаимосвязь положительно влияет на усвоение знаний по предмету исследования и формирование этикетноречевых умений и навыков. Предложено результаты костатирующего среза и пути преодоления трудностей в обучении украинскому и немецкому диалогическому общению.en_US
dc.description.abstractThe article deals with using intersubject connections in the process of forming student’s speech etiquette and culture of dialogue communication at Ukrainian and German language lessons at higher educational establishments. This intercommunication positively influences mastering of knowledge of research subject and forming of speech etiquette abilities and skills. The results of the stating phase have been presented and methods of overcoming of difficulties in the study of Ukrainian and German dialogue speech have been suggested.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectукраїнське і німецьке діалогічне мовленняen_US
dc.subjectмовленнєвий етикетen_US
dc.subjectкультура спілкуванняen_US
dc.subjectкомунікативні вправиen_US
dc.subjectформи мовленнєвого етикетуen_US
dc.titleФормування мовленнєвого етикету і культури діалогічного спілкування студентів вищих навчальних закладів (на матеріалі української та німецької мов)en_US
dc.title.alternativeФормирование речевого этикета и культуры диалогического общения студентов высших учебных заведений (на материале украинского и немецкого языков)en_US
dc.title.alternativeForming student’s speech etiquette and culture of dialogue communication in higher educational establishments (on the basis of ukrainian and german languages)en_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Orlova.pdf134,85 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.