Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16640
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorSerniak, Oksana-
dc.contributor.authorGrigoriou, Giannis-
dc.date.accessioned2021-02-02T12:03:59Z-
dc.date.available2021-02-02T12:03:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationOksana S., Giannis G. Evaluation of Teachers’ Professional Competence in Greece and Ukraine: Problems and Solutions // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 2. С. 68-76uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16640-
dc.descriptionDOI : 10.25128/2415-3605.20.2.10uk_UA
dc.description.abstractProfessionalism of the teacher in educating modern generations of the society is considered as a number of the teacher’s competences providing the efficiency of his professional performance. Being an integrated phenomenon consisting of a numerous aspects to be taken into consideration, the teacher’s readiness to the professional activity must be objectively evaluated by school authorities, education executives, local councils, and finally the government. The article focuses on the peculiarities of evaluation of teachers’ professional performance in Greece and Ukraine. A key condition for the successful implementation of an evaluation system is the establishment of a relationship of trust between the state and teachers because without it any attempt is doomed to inactivity and in the end to be rejected. The evaluation system must clarify and prove that the purpose of the evaluation will be to improve the education provided to Greek citizens and will suggest the proposals for the successful implementation of the educational policy. It has been proved that the purpose of the evaluation is to improve the education provided to citizens and suggests the proposals for the successful implementation of the educational policy in both countries under consideration. There have been analyzed the teacher’s professional portfolio as one of the effective ways of confirming the pedagogical professional qualification in Ukraine. It has been grounded that a key condition for the successful implementation of an evaluation system is the establishment of a relationship of trust between the state and teachers.uk_UA
dc.description.abstractПрофесіоналізм учителя у вихованні сучасних поколінь суспільства розглядається як низка компетентностей учителя, які забезпечують ефективність його професійної діяльності. Будучи інтегрованим явищем, що складається з численних аспектів, які слід враховувати, готовність учителя до професійної діяльності повинна бути об’єктивно оцінена керівництвом шкіл, керівниками освітніх установ, місцевими радами та урядом. Метою статті є аналіз особливостей оцінювання професійної діяльності вчителів у Греції та Україні. Актуальність означеної проблеми випливає як із основного принципу необхідності атестації вчителя як інструменту зворотного зв’язку в рамках системи освіти з метою підвищення ефективності наданих освітніх послуг, так і покращення якості роботи вчителя шляхом надання заохочення до професійного зростання. У статті зосереджено увагу на тому, що ключовою умовою успішного впровадження системи атестації вчителів є встановлення довірливих стосунків між контролюючими органами і вчителями. Проаналізовано професійне портфоліо вчителя яке є одним із ефективних способів підтвердження педагогічної професійної кваліфікації в Україні. Професійне портфоліо передбачає фіксацію вчителем власних професійних досягнень в царині навчання, виховання та розвитку його учнів протягом певного періоду. Це – засіб самооцінки його основних професійних компетентностей, спосіб раціонального та прозорого просування вчителя на ринку праці, а також перспектива професійної, ділової та творчої взаємодії роботодавця з учителем. Обґрунтовано, що основною умовою успішного впровадження системи оцінювання є врахування ключових аспектів професійної діяльності педагога. Аргументовано, що використання портфоліо, демонструючи ключові компетентності вчителя різних предметів, сприятиме підвищенню професіоналізму та готовності до практичного використання педагогічних знань, психологічних, комунікативних та мотиваційних аспектів педагогічної професії. Процес оцінювання із використанням професійного портфоліо може бути ефективно інтегрований у шкільну навчальну програму за умови, що вчитель буде поставлений у центр процесу оцінювання, будучи заохоченим до співпраці з педагогічним колективом та керівництвом школи, до участі в педагогічній діяльності та прийняття ефективних рішень у царині освіти. Доведено, що метою атестації педагогічних працівників є успішна реалізація освітньої політики та підвищення рівня освіти, що надається громадянам країн, згаданих у статті.uk_UA
dc.description.abstractБудучи интегрированным явлением, состоящим из многочисленных аспектов, которые следует учитывать, готовность учителя к профессиональной деятельности должна быть объективно оценена руководством школ, руководителями образовательных учреждений, местными советами и правительством. Внимание сосредоточено на особенностях оценки профессиональной деятельности учителей Греции и Украины. Ключевым условием успешного внедрения системы оценивания является установление доверительных отношений между государством и учителями, поскольку без этого любая попытка обречена на бездействие и, в конце концов, будет отклонена. Система оценки должна прояснить и доказать, что цель оценки будет состоять в улучшении образования, предоставляемого греческим гражданам, и предложит предложения для успешной реализации образовательной политики. Доказано, что целью аттестации является совершенствование образования, предоставляемого гражданам, и подаются предложения по успешной реализации образовательной политики в обеих странах, упомянутых в статье. Проанализировано содержание профессионального портфолио учителя как один из эффективных способов подтверждения педагогической профессиональной квалификации в Украине. Обосновано, что ключевым условием успешного внедрения системы аттестации учителей является учет ключевых аспектов профессиональной деятельности педагога.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectprofessional performanceuk_UA
dc.subjectevaluationuk_UA
dc.subjectprofessional portfoliouk_UA
dc.subjectprofessional skills and qualities of the teacheruk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectпрофесійне портфоліоuk_UA
dc.subjectпрофесійні вміння та якості вчителяuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофессиональная деятельностьuk_UA
dc.subjectоцениваниеuk_UA
dc.subjectпрофессиональное портфолиоuk_UA
dc.subjectпрофессиональные умения и качества учителя,uk_UA
dc.subjectпрофессиональная компетентностьuk_UA
dc.titleEvaluation of Teachers’ Professional Competence in Greece and Ukraine: Problems and Solutionsuk_UA
dc.title.alternativeОцінювання професійної компетентності педагога в Греції та Україні: проблеми та їх вирішенняuk_UA
dc.title.alternativeПроблема оценки профессиональной компетентности педагога в Греции и Украины проблемы и решенияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2020, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10_SERNIAK_GRIGORIOU.pdf157,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.