Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17481
Название: Інтерактивні методи і прийоми навчання англійської мови учнів початкових класів
Другие названия: INTERACTIVE METHODS AND TECHNIQUES OF TEACHING ENGLISH FOR JUNIOR PUPILS
Авторы: Зубрик, Андріана Романівна
ZUBRYK, Andriana
Библиографическое описание: Зубрик А. Інтерактивні методи і прийоми навчання англійської мови учнів початкових класів // Актуальні питання гуманітарних наук. 2020. Т. 2, вип. 28. С. 87-92.
Дата публикации: 2020
Ключевые слова: інтерактивне навчання
методи
рольова гра
мотивація
молодші класи
interactive learning
methods
role play
motivation
junior pupils
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджується використання інтерактивних методів і прийомів навчання англійської мови учнів молодших класів. Здійснено теоретичний аналіз науково-методичної літератури з питань інтерактивного навчання, обґрунтовано необхідність використання інтерактивних методів і прийомів навчання англійської мови, проаналізовано психологічні передумови формування в учнів молодших класів англомовної компетентності з використанням інтерактивних методів і прийомів навчання. Наголошено на постановці завдань, які розвивають творчість особистості, підвищують мотивацію до вивчення мови, покращують мову як основний механізм комунікації. У статті розглянуто двобічний характер інтерактивного навчання, спеціальну організацію та різноманітність форм, цілісність та єдність, мотивацію та зв’язок із реальним життям, виховання та розвиток особистості учнів одночасно з процесом засвоєння нових знань. Проаналізовано сутність і специфічні риси інтерактивного навчання у викладанні іноземних мов, коли на- вчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії всіх учнів; розглянуто цікаві та ефективні методи й прийоми навчання в початковій школі, що збільшує інтерес до вивчення іноземної мови через вплив групи на процес навчання та засвоєння кожним учасником групи досвіду взаємодії. Основними формами інтерактивної роботи є навчальна взаємодія учнів у парах і мікрогрупах. Спільна колек- тивна діяльність створює оптимальні умови для активізації можливостей кожного й розвиває здатність правиль- но сприймати інших та адекватно оцінювати себе, результати своєї діяльності, не втрачаючи до неї інтересу. Формами реалізації інтерактивних методів, які використовувалися автором на уроках англійської мови в початкових класах, були Таємничі об’єкти, Зіпсований телефон, Наповнені коробочки, Містичний предмет, Біжучий диктант, Круглий стіл, Дискусія, Драматизація, Проектна робота, Зашифровані картинки, Побудуйте історію, Спонтанні діалоги, Інтерв’ю, Заповни пропуски в оповіданні, Виправте мене, Злови мишку.
The use of interactive methods and techniques for teaching English to junior pupils is analyzed in this article. The theoretical analysis of scientific and methodological literature on interactive teaching is made, the necessity of using interactive methods and techniques of teaching English is examined, psychological preconditions of junior pupils’ formation of English speaking competence using interactive teaching methods are analyzed. The teacher should focus on tasks that develop pupils’ creativity, increase the motivation for learning the language and improve the language as the main mechanism of communication. The article deals with the twosided nature of interactive learning, special organization and variety of forms, integrity and unity, motivation and connection with real life, education and development of students’ personalities at the same time as the process of learning new knowledge. The nature and specific features of interactive learning in teaching foreign languages are analyzed, when the learning process takes place under the conditions of continuous, active interaction of all students, interesting and effective methods and techniques of teaching in primary school are distinguished which increases the interest in learning a foreign language in a group and learning from each participant of the group experience of interaction. The main forms of interactive work are the educational interaction of pupils in pairs and micro groups. Collaborative collective activity creates optimal conditions for activating everyone’s capabilities and develops the ability to properly perceive others and adequately evaluate themselves, the results of their activities, without losing interest in it. Forms of implementation of the interactive methods that we used in the lessons of English in primary school were Mysterious objects, Damaged phone, Filled Boxes, Mystical object, Running dictation, Round table, Discussion, Dramatization, Project work, Spontaneous Conversations, Interviews, Fill in the Gaps in the Story, Correct Me, Catch the Mouse.
Описание: DOI : https://doi.org/10.24919/2308-4863.2/28.208643
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17481
ISSN: 2308-4855 (Print)
2308-4863 (Online)
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ZubrukT.pdf334,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.