Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотульська, Ірина-
dc.date.accessioned2021-03-16T12:57:12Z-
dc.date.available2021-03-16T12:57:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКотульська І. Управління рекламною діяльністю в сучасних умовах ринку на прикладі туристичного підприємства «Rio.Tour» // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 34. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. С. 96-98uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17957-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleУправління рекламною діяльністю в сучасних умовах ринку на прикладі туристичного підприємства «Rio.Tour»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 34

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35_Kotulska1.pdf211,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.